آناستازیا لنا کیست؟ ملکه زیبایی اوکراین که علیه روسیه دست به اسلحه شده است

آناستازیا لنا (Anastasia Lenna) نماینده اوکراین در مسابقه زیبایی دوشیزه گرند اینترنشنال (Miss Grand International) در سال ۲۰۱۵ پستی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد مسلح و آماده دفاع از کشورش است.

آناستازیا لنا کیست؟ ملکه زیبایی اوکراین که علیه روسیه دست به اسلحه شده است

او روز شنبه با به اشتراک‌ گذاشتن عکسی از سربازان مسلح اوکراین در حال مسدود کردن یک جاده در استوری اینستاگرامش نوشت: «هرکس به قصد تهاجم از مرز اوکراین عبور کند، کشته خواهد شد!»

 
 

ملکه زیبایی سابق اوکراین هم به جنگ روسیه می‌رود

او همچنین عکسی از سربازان به همراه ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را با ۹۷ هزار دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زلنسکی را یک رهبر واقعی و قوی خواند.

ملکه زیبایی سابق اوکراین هم به جنگ روسیه می‌رود

از زمانی که پوتین جنگ علیه اوکراین را آغاز کرد، این ملکه زیبایی سابق از پلتفرم خود برای حمایت از کشورش استفاده کرده است. ازجمله از کشورهای غربی خواست تا بانک‌های روسیه را در سیستم بانکی سوئیفت تحریم کنند. انجمن ارتباطات مالی بین بانکی (SWIFT) که وظیفه پردازش تراکنش‌های تریلیون دلاری را بر عهده دارد، در بیش از ۱۱ هزار بانک و موسسه مالی استفاده می‌شود و سرانجام روز شنبه اتحادیه اروپا به همراه ایالات متحده و متحدانش بر سر حذف بانک‌های روسیه از این سیستم بین‌المللی به توافق رسیدند.

ملکه زیبایی سابق اوکراین هم به جنگ روسیه می‌رود

آناستازیا همچنین از هموطنان اوکراینی خود خواست تا همه علائم جاده‌ای را بردارند تا مسیریابی را برای نیروهای متجاوز به این کشور دشوارتر سازند. در فراخوان او آمده است: «تمام علائم جاده‌ای را از جاده‌های کشور بردارید. ارتباطات دشمن افتضاح است. آنها از جهت‌یابی در این منطقه سر در نمی‌آورند. بیایید کمک کنیم مستقیم راهی جهنم شوند. آژانس دولتی راه اوکراین از همه سازمان‌های جاده‌ای، جوامع منطقه‌ای و مقامات محلی خواست که فورا اقدام به برچیدن علائم جاده‌ای در نزدیکی خود کنند.»


این ملکه زیبایی که فارغ‌التحصیل بازاریابی و مدیریت از دانشگاه اسلاویستیک اوکراین در کیف است، طی چند سال گذشته عکس‌هایی از خود در تجهیزات نظامی در میادین جنگلی و زمین‌های تمرین سرپوشیده به اشتراک گذاشته اما حالا به نظر می‌رسد که گلوله‌های پلاستیکی‌اش را با گلوله‌های سربی عوض کرده است.

ملکه زیبایی سابق اوکراین هم به جنگ روسیه می‌رود

دوشیزه گرند اوکراین سابق پیش از این به عنوان مدل و مدیر روابط عمومی در ترکیه کار کرده است. او همچنین توانایی صحبت به پنج زبان و سابقه فعالیت به عنوان مترجم را دارد.

منبع: روزیاتو
کد مطلب: ۳۵۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناشناس ارسالی در

    به ما چه

دیدگاه

تازه ها

یادداشت