بهترین آموزشگاه آنلاین حسابداری را چطور انتخاب کنیم؟

اگر اهل دوره‌های آموزشی باشید، حتما با چالش انتخاب بهترین آموزشگاه‌ها مواجه شده‌اید؛ آموزشگاهی که تخصص لازم را به شما بیاموزد، قیمت منصفانه‌ای داشته باشد، مدرس‌اش حرفه‌ای باشد و ... . در حوزه حسابداری هم این چالش‌ها برای مخاطب‌هایش وجود دارد. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که تصمیم‌گیری درباره انتخاب بهترین آموزشگاه‌های آنلاین حسابداری را برایتان راحت کند.

بهترین آموزشگاه آنلاین حسابداری را چطور انتخاب کنیم؟

استاد، عامل یادگرفتن یا نگرفتن شما!

استاد به‌عنوان فردی که قرار است همه علم و تجربه‌ای که در طی سال‌ها جمع‌آوری کرده است به شما منتقل کند، تاثیر به‌سزایی در میزان پیشرفت شما دارد. استاد بودن علاوه بر این که نیاز به تجربه زیاد و علم کافی دارد، نیاز به فن بیان خوب و توانایی انتقال مفاهیم را نیز دارد.

بنابراین در انتخاب خود ابتدا ببینید استاد شما چه شخصی است و آیا ویژگی‌های زیر را دارد یا خیر؟

1. فن بیان و رعایت مهارت‌های تدریس

2. تجربه عملی استاد

3. تسلط استاد بر درس

4. علاقه‌مندی به تدریس و انتقادپذیری

5. استفاده از فناوری اطلاعات

 

آموزشگاه خوب برای یادگیری حسابداری

درست است که استاد تاثیر بسیار زیادی در یادگیری شما و انتقال مفاهیم دارد، اما همیشه باید این نکته را درنظر بگیرید که در چه جایی استاد می‌تواند بیشتری بهره‌وری را برای شما داشته باشد.

این موردها را حتما مدنظر داشته باشید:

آموزشگاه بر چه اساسی قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد و آیا قیمت بالاتر آن به معنی استخدام اساتید مجرب‌تر، داشتن امکانات بیشتر و تعهدات بیشتر است یا خیر؟

آموزشگاه در قبال آموزش اساتید، مشکلات و بازگشت وجه چه سیاستی دارد؟

آیا آموزشگاه با بازارکار ارتباط دارد یا خیر؟

آموزشگا ه‌های آنلاین، فرصتی تهدیدآمیز!

آموزشگاه‌های آنلاین حسابداری، در زمانی که پاندمی ایجاد شد، رشد بسیاری داشتند و این رفتار، یعنی یادگیری آنلاین در جامعه رواج پیدا کرد. در کنار این موضوع، رشد تقاضای افراد برای یادگیری حسابداری نیزعاملی شده است که آموزشگاه‌های آنلاین و اساتیدی که به‌صورت وبینار آموزش می‌دهند، به‌صورت تصاعدی افزایش یابند.

یادگیری آنلاین مزایای زیادی دارد:

  • هزینه کم یادگیری دوره‌های آنلاین
  • ویدئوهای ضبط شده که هر زمانی می‌توان آنها را مشاهده کرد
  • عدالت بیشتر بین پرسش‌کنندگان برای گرفتن جواب
  • محدودیت‌نداشتن در مکان و محل یادگیری
  • امکان دیدن چندباره ویدئوهای آموزشی

در کنار این مزایای عالی، مشکلات و معایبی نیز ممکن است به‌وجود بیاید که باید برای آنها آمادگی داشته باشید:

  • دسترسی نداشتن به استاد یا آموزشگاه برای مسائل مختلف
  • اطمینان نداشتن از کیفیت دوره و عدم تضمین برای خیلی از دوره‌ها
  • اشتباهات و مشکلات در آموزش‌های ضبط شده

 

انتخاب بهترین آموزشگاه آنلاین حسابداری

نتممتنم

انتخاب آموزشگاه آنلاین قلق‌های خاص خودش را دارد؛ زیرا آن‌قدر تعداد اساتید و آموزش‌های آنلاین زیاد است که نمی‌توان گفت کدام یک از آنها خوب هستند. این هم به این دلیل است که در دنیای آنلاین هر فرد و آموزشگاهی می‌تواند با کمترین هزینه دوره‌های خود را ضبط و در سایت‌های مختلف منتشر کند و از طرفی این شیوه آموزش آنقدر عمر ندارد که قدمت بتواند نشان‌دهنده کیفیت یک آموزشگاه باشد.

هوشمندانه انتخاب کنید!

نمودار بالا نشان دهنده میزان جست‌وجو و تقاضای افراد جامعه در حوزه یادگیری حسابداری طی دو سال گذشته است. نکته‌ی جالبی که می‌توان از آن دریافت کرد، این است که رشدی بی‌سابقه برای نرم‌افزارهای حسابداری داشته‌ایم که بعد از آن روند رشد کمتر شده است اما همچنان ادامه دارد. در زمانی که تقاضا برای نرم‌افزار حسابداری افزایش یافته نسبت افرادی که به‌دنبال یادگیری نرم‌افزار و حسابداری بوده‌اند رشدی نداشته است. بنابراین یک خلا نیاز به حسابدار در بازار ایجاد شده است.

همانطور که مشاهده می کنید روند تغییر تقاضا برای «نرم‌افزار حسابداری» رفتاری مشابه در «آموزش حسابداری» و «نرم‌افزار هلو» دارد. آموزش حسابداری میزان جست‌و‌جویی بسیار بیشتر نسبت به آموزشگاه حسابداری دارد، یعنی خود آموزش و آموزش آنلاین بسیار پر تقاضاتر از یافتن آموزشگاهی است که حسابداری نیز آموزش دهد. از طرفی بخش عمده سرچ کاربران را «نرم‌افزار هلو» تشکیل داده است که با روند نمودارهای دیگر نیز هم راستا است. هم‌راستایی نشان دهنده این موضوع است که نیاز بازار با این نرم‌افزار هماهنگ است.

نرم‌افزار هلو به عنوان بیشترین تقاضا در بازار و بین آموزشگاه‌ها و دانشجویان می‌تواند بهترین راه برای یادگیری بهینه و سریع حسابداری باشد که هم‌زمان هم کار با نرم‌افزار حسابداری را در آن یاد می‌گیرید و هم اصول حسابداری را با آن به خوبی یاد می‌گیرید. در کنار این موضوع شرکت هلو یک سایت رسمی در زمینه آموزش حسابداری بر پایه نرم‌افزار حسابداری هلو دارد که بخوبی می‌توانید از دوره‌های استاندارد آن بهره ببرید. بخش زیادی از آموزش‌های این سایت به رایگان در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. لازم است تا با نام هلوآکادمی در گوگل سرچ کنید یا به آدرس  holooacademy.comمراجعه کنید.

 

کد مطلب: ۳۶۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت