سقف کشسان و آسمان مجازی با بروزترین تکنولوژی دنیا

شرکت نگین الماس دارای 20 سال تجربه و پرسنل مجرب در زمینه سقف کشسان و آسمان مجازی با بروزترین تکنولوژی دنیا می باشد.

سقف کشسان و آسمان مجازی با بروزترین تکنولوژی دنیا

امروزه نصب سقف کشسان به علت داشتن سرعت بالا در هنگام نصب و راه اندازی طرفداران بسیاری پیدا کرده و نصب بسیار بالایی در حوزه بازسازی دکوراسیون داخلی داشته است . این نوع از سقف کاذب برای بازسازی ساختمان ها گزینه بسیار خوبی محسوب میشود.

برای اصلاحات سقف های منزل و محل کار میتوانید به راحتی از سقف کشسان بهره بگیرید.. از طرفی انعطاف پذیری و تنوع در رنگ و مدل این محصولات باعث می شود تا به کمک آن، ابتکار در طراحی دکوراسیون داخلی محیط مسکونی را شاهد باشید.

سقف کشسان از جمله خدمات ارزشمندی است که توسط نگین الماس در اختیار شما قرار گرفته و انواع مختلف آن را با متریال با کیفیت، می‌توانید برای منزل و محل کار خود دریافت کنید. سقف کشسان لاکر، چاپی و انواع دیگر آن را می‌توانید براساس سلیقه و شرایط خاص خانه و محل کار خود دریافت کرده و از بین بیش از ۲ هزار طرح موجود، انتخاب خود را داشته باشید. تنها کافی است که به کانال تلگرامی نگین الماس مراجعه کرده و همه این طرح‌های متنوع و ایده‌آل را تماشا و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. جالب است بدانید که از سقف کشسان می‌توانید برای منازل مسکونی، اماکن تجاری، مجتمع‌های رفاهی، دکوراسیون و استخر استفاده کنید.

نصب آسان سقف کشسان با کمک متخصصین نگین الماس

از مزایای مهمی که با سقف کشسان نگین الماس در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانیم به سرعت بالای نصب آن اشاره کنیم. سقف‌های کاذب در انواع دیگر، ممکن است که زمان نصب طولانی‌ و سختی داشته باشند. اما سقف کشسان اینگونه نبوده و تنها با کمک گرفتن از متخصصین نگین الماس، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، نصب سقف کشسان را در خانه و محل کار خود انجام دهید. مدیران مجتمع‌های تجاری هم می‌توانند از سقف کشسان برای زیباسازی محیط استفاده کرده و سریعا آن را در مناسب‌های مختلف نصب و استفاده کنند.

سقف کشسان نگین الماس؛ گزینه‌ای عالی برای استفاده روی دیوار

از سقف کشسان نگین الماس، می‌توانید به‌عنوان دیوارپوش استفاده کرده و از آن در اماکن مختلف استفاده کنید. قابلیت خاص و بدون محدودیت سقف کشسان، سبب می‌شود که گزینه مناسب برای دیوارها هم بوده و تنوع و یکپارچگی را برای خانه‌ها و مجتمع‌های مختلف به‌همراه داشته باشد. شما تنها می‌توانید روال کار را از نگین الماس دریافت کرده و با هماهنگی لازم، چنین خدماتی را دریافت کنید. قیمت سقف کشسان هم کاملا اصولی تعیین شده و قبل از خرید، می‌توانید تمام اطلاعات لازم را از متخصصین نگین الماس دریافت کنید.

نگین الماس، با توجه به ابعاد ساختمان، میزان استفاده از متریال سقف کشسان و موارد دیگر، کمک می‌کند که هزینه را پیش‌بینی کرده و سپس اقدام به دریافت این خدمات کنید. نوع پارچه استفاده شده، تعداد گوشه‌های ساختمان و نوع سقفی که خانه یا محل کار شما دارد، در تعیین قیمت تاثیرگذار است و حتی تعداد چراغ‌های استفاده شده در سقف نیز می‌تواند چالش‌هایی را برای نصب سقف کشسان ایجاد کرده و قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. سقف کشسان، نمونه بهتری نسبت به دیگر سقف‌های کاذب است و می‌توانید نسبت به سرمایه‌گذاری روی آن فکر کنید.

لبالبا

 از شما دعوت می شود برای دیدن ویدئو لاکچری ترین پروژه های سقف کشسان از سایت ما بازدید کنید و بر روی لینک سقف کشسان کلیک کنید.

سقف کشسان آشپزخانه چگونه نصب میشود ؟

 ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در هنگام بازسازی برای آشپرخانه چه نوع سقف و با چه متریالی استفاده کنیم؟ قطعا این پرسش برای خانم های خانه دار درهنگام بازسازی منزل و برای صاحبین رستوران ها در هنگام اجرای دکوراسیون مناسب پیش آمده است.  حال شاید بپرسید آیا سقف کشسان آشپرخانه نیز مدل های خاصی دارد و این مدل ها چه تفاوتی با یک دیگر دارند ؟

چه فرقی میکند که برای سقف آشپرخانه خود از سقف معمولی استفاده کنیم و یا سقف های کششی با حالات مختلف؟ در دوران کنونی با  کم تر شدن مساحت خانه ها ،  قسمت های  اصلی و فرعی آن نیز به مراتب مساحت کمتری از خانه را به خود اختصاص داده اند. فضای آشپزخانه هم به عنوان  مکانی برای تهیه آشپزی و غذاخوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید به نحوه چیدمان آن با توجه به معماری دکوراسیون داخلی دقت زیادی کرد

سقف کشسان لاکر چیست؟

در میان سقفهای کشسان این نوع سقف از محبوبیت زیادی در بین عموم برخوردار بوده و عموماً در بسیاری از مکان‌ها می‌توان از آن بهره گرفت.

در واقع جنس این نوع سقف نوعی پارچه براق است که انعکاس زیبای از نور را برای شما ایجاد می کند. بر روی این صفحه می توانید انواع دیزاین آسمان و نورپردازی ستاره مانند را ایجاد کنید.

سقف کشسان لاکر به اسم های دیگر نیز در بازار نام برده می‌شود که بد نیست برای سهولت هنگام خرید با آنها آشنایی پیدا کنید. این نام ها عبارتند از سقف آیینه ای و سقف کشسان آینه ای.

بیشتر بدانید : آینه کاری

مزیت سقف کشسان آینه ای

با توجه به براق بودن این سقف کیسان و انعکاس دادن نور در آن به صورت آینه ، فضای محل مورد نظر بعد از نصب این سقف بزرگتر دیده می‌شود که این نکته می‌تواند مزیت مهمی در لابی هتل ها و همچنین مطب های پزشکی محسوب شود. رنگ بندی نیز در این سقف محدود نبوده و می توان با توجه به سلیقه صاحب پروژه رنگ های متفاوتی را در آن ایجاد کرد.

نتیجه گیری

عوامل بسیار زیادی بر نصب سقف های مجازی نقش ایفا میکند.

اما مهم ترین مسئله در آسمان مجازی چیست ؟

مهم ترین آن ها استفاده از متریالی مناسب و هم چنین نصب دقیق آن ها توسط کادری مجرب است.

چرا که در صورت عدم مهارت در نصب، علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد در آینده ؛ کیفیت بسیار پایینی نیز نصیبتان می شود.

 

کد مطلب: ۳۶۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت