مدرک celta چیست و چطور میتوان در آزمون celta شرکت کرد؟!

celta که بصورت کامل ( Certificate in English Language Teaching to Adults ) نامیده می‌شود، یک مدرک بین المللی تدریس زبان است که به کارفرمایان خارج از کشور این امکان را می‌دهد تا سطح آکادمیک زبان کارجویان خود را مورد ارزیابی قرار بدهند.

مدرک celta چیست و چطور میتوان در آزمون celta شرکت کرد؟!

اگر به آموزش زبان انگیسی علاقمندید و به دنبال کسب مهارت‌های بیشتر در این زمینه هستید یا قصد مهاجرت و دریافت Job Offer از کشور های مختلف دارید ، بهتر است با celta certificate آشنا شوید. مدرک celta یکی از معتبرترین دوره‌های آمادگی برای آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان محسوب شده که توسط سیستم ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج  به متقاضیان مدرسی زبان انگلیسی در تمام دنیا داده میشود. هدف دوره سلتا تربیت مدریس در زمینه تدریس زبان انگلیسی است، از این رو آشنایی با این دوره و شرکت در آن می‌تواند سبب شود تا مهارت کافی را در حوزه تدریس زبان انگلیسی به دست آورده وبا مدرک رسمی دانشگاه کمبریج وارد بازار کار بین المللی شوید. در ادامه با مدرک celta و مزایای دریافت آن بیشتر آشنا شده و از خدمات سایت سلتا ایران برای متقاضیان دریافت مدرک بین المللی سلتا از ایران به صورت آنلاین اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

مدرک celta و مزایای دریافت رسمی این مدرک بین المللی

 با شرکت در دوره celta می‌توانید از آموزش متمرکز برخوردار شوید. به عبارت دیگر با شرکت در این دوره قادر خواهید بود که در کلاس‌های ۱۲ نفره و کمتر آموزش دیده، و تحت نظارت مستقیم نماینده دانشگاه کمبریج در کلاس مهارت تدریس خود را ارتقا دهید. علاوه بر این فرصت آموزش عملی نیز برای فرد شرکت‌کننده فراهم خواهد بود به این صورت که شما در محیطی قرار خواهید گرفت که مستقیما در حال تدریس زبان به دانشجویان خارجی هستید و در همین حین نماینده دانشگاه کمبریج انگلیس درکلاس شما حضور داشته و نحوه تدریس شما را رصد میکند و اشکالات و پیشنهاد های خود را برای بهبود شیوه تدریس به شما آموزش میدهد. این مزیت می‌تواند به شما کمک کند تا نحوه تدریس را پیش از برگزاری کلاس‌های آموزشی خود در کشور های مختلف به خوبی تمرین کرده و با دستی پُر کلاس‌های خود را برگزار کنید

 

celta certificate برای چه کسانی مفید است ؟

دریافت مدرک سلتا  celta certificate برای کسانی که قصد دارند در حوزه تدریس زبان انگلیسی در سطح بین المللی مشغول به فعالیت شوند یک امر ضروری محسوب می‌شود. تصور کنید فردی از دانش زبانی خوبی برخوردار بوده و مایل است در زمینه تدریس زبان انگلیسی مشغول به فعالیت شود. مدرک سلتا این امکان را برای فرد فراهم می‌سازد تا علاوه بر آشنایی با نحوه تدریس، مهارت‌های زبانی خود را در محیط بین المللی با دانشجوهایی از کشور های مختلف بهبود بخشد.

اغعناتن

چگونه می‌توان مدرک celta را دریافت نمود و آزمون به چه صورت است ؟

برای دریافت مدرک سلتا (celta certificate)  می‌بایست در دوره‌های آن شرکت کنید که در اینجا راه های شرکت در دوره سلتا را خدمت شما بین میکنیم ، اول در نظر داشته باشید در ایران آموزشگاه های زبان دوره هایی تحت عنوان دوره celta با قیمت پایین برگزار میکنند که فقط دوره های شبیه سازی شده یا دوره آمادگی celta میباشد و به دلیل عدم حضور نماینده کمبریج در این کلاس و رسمی نبودن این مراکز برای دانشگاه کمبریج انگلیس ارزش بین المللی جهت صدور ندارند . برای شرکت در این دوره‌ها شما باید به یکی از نمایندگی‌های دانشگاه کمبریج مراجعه کنید. ناگفته نماند که دانشگاه کمبریج بیش از ۲۵۰ نمایندگی در ۴۸ کشور جهان دارد اما متاسفانه ایران جزو کشورهای مذکور نمی‌باشد. بنابراین با توجه به این شرایط دو راه برای شرکت در دوره سلتا پیش روی متقاضیان است.

راه اول این است که به یکی از کشورهای نزدیک مثل ترکیه یا گرجستان سفر کرده و به یکی از مراکز سلتا در استانبول یا تفلیس مراجعه نمایید. ممکن است که تمامی داوطلبین ایرانی شرایط مسافرت به کشورهای مذکور را نداشته باشند، اما به این معنا نیست که نمی‌توانند تحت هیچ شرایطی مدرک سلتا را اخذ نمایند. راه دوم دریافت مدرک celta آنلاین است. با خدماتی که سایت  celtairan.com فراهم کرده برای شرکت در دوره آنلاین سلتا دیگر نیازی نیست که نگران دردسرهای مسافرت و پرداخت هزینه‌های بالا باشید. چرا که شرکت در دوره آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به صورت غیرحضوری در کلاس‌های که در اروپا و یا در کشورهای عربی برگزار میشود شرکت کرده ، هزینه را به تومان و در بعضی مواقع به صورت اقساط  پرداخت کرده و مدرک بین‌المللی سلتا celta certificate را به صورت فیزیکی درب منزل خود در ایران دریافت نمایید. در حال حاظر  celtairan.com پایین ترین نرخ هزینه دوره را از دانشجویانی که از ایران اقدام به دریافت مدرک به صورت آنلاین میکنند را دریافت میکند. 

کافیست برای دریافت مشاوره و ثبت نام در ماه جاری سایت رو به رو در گوگل جستجو کنید و وارد لینک اول بشید  celtairan.com  :

متنمم

دوره سلتا چقدر طول می‌کشد و آزمون celta چگونه است ؟

همانطور که ذکر شد برای اخذ مدرک celta باید دوره فشرده یا غیر فشرده را بگذرانید. شرکت در دوره فشرده کلاس‌های آموزشی، در مدت ۴ هفته و در دوره غیر فشرده ظرف مدت ۱۲ هفته به اتمام خواهد رسید. در دوره‌های فشرده یا غیر فشرده مهارت‌های شما مورد ارزیابی قرار گرفته ، دوره سلتا آزمون کتبی نداشته و پس از اتمام دوره نماینده دانشگاه کمبریج روش تدریس شما در تعداد جلساتی که برگزار شده را ارزیابی میکند و به شما نمره pass برای دریافت مدرک celta را میدهد. خبر خوب اینکه اگر شما موفق به pass کردن تست ورودی برای شروع دوره باشید ، قبولی دانشجویانی که از celtairan ثبت نام کرده و متقاضی دریافت مدرک celta هستند صد در صد و  بدون مردودی خواهد بود و در انتهای دوره مدرک سلتا را از دانشگاه کمبریج  درب منزل در ایران دریافت خواهید نمود.

تفاوت CELTA با DELTA و  Tesol

بسیاری از متقاضیان دوره تربیت مدرس با این سوال مواجه می‌شوند که تفاوت CELTA با DELTA و  Tesol چیست؟ کدام یک از این مدارک از اعتبار بیشتری برخوردار است؟ در ابتدای امر باید گفت هر دو مدرک توسط کمبریج صادر می‌شوند. تفاوت اصلی سلتا و دلتا در این می‌باشد که دوره دلتا برای اشخاصی تعریف شده که حداقل یک سال تجربه تدریس زبان انگلیسی به اشخاص غیر انگلیسی زبان را داشته باشند. در واقع می‌توان گفت که دلتا برای افرادی مناسب است که تجربه بیشتری در تدریس دارند.

ناگفته نماند که هر دو مدرک در سطح جهانی بسیار معتبر بوده و هیچ یک پیش‌نیاز دیگری محسوب نمی‌شوند. حال تکلیف مدرک TESOL چه می‌شود؟

مدرک TESOL نیز همانند سلتا و دلتا از اعتبار جهانی برخوردار است. تسول نیز برای اساتید حرفه‌ای طراحی شده و نسبت به سلتا و دلتا کمی تخصصی‌تر به بحث آموزش زبان انگلیسی پرداخته است. از لحاظ اعتبار می‌توان گقت تسول با سلتا به طور تقریبی برابر است. برای شرکت در دوره سلتا با ارزان‌ترین نرخ و امکان پرداخت قسطی می‌توانید به « سلتا ایران » مراجعه کنید. سلتا ایران این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با پرداخت واحد پولی تومان در دوره سلتا به صورت آنلاین شرکت کرده و پس از موفقیت در دوره، مدرک celta را درب منزل دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید به  celtairan.com مراجعه کنید.

کد مطلب: ۳۶۱۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت