معرفی سایت فروشگاهی جیم لند

امروز آن‌قدر در فضای مجازی، اخبار و گوشه و کنار درباره مزایای ورزش کردن گفته می‌شود که دیگر کمتر کسی است که نداند ورزش کردن چه تاثیر بسزایی در سلامتی می‌گذارند. اما نکته مهم این است که ورزش کردن به فضای باز محدود نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید در خانه خود نیز حرکات ورزشی انجام دهید.

معرفی سایت فروشگاهی جیم لند

در واقع ورزش کردن در خانه، بهانه تراشیدن افرادی که حوصله ورزش کردن ندارند را از بین می‌برد زیرا می‌توان با استفاده از تردمیل تنها برای یک ساعت هم که شده در روز ورزش هوازی انجام داد. حتی نکته‌ای که باعث می‌شود هم شما و هم ما تعجب کنیم این است که دویدن روی تردمیل می‌تواند حتی در شرایطی بهتر از دویدن در فضای باز باشد. به طور مثال روزی را فرض کنید که بیرون هوا به شدت آلوده است و شما به آسانی می‌توانید در منزلتان ورزش کنید. اما برای آنکه با مزایای ورزش کردن با دستگاه تردمیل بیشتر آشنا شوید، در ادامه می‌خواهیم درباره این موضوع صحبت کنیم و در پایان سایت معتبری به نام جیم لند را برای خرید این دستگاه به شما معرفی کنیم.

ورزش با تردمیل احتمال آسیب و یا ضربه را کاهش می‌دهد

اولین مزیت ورزش کردن با تردمیل خانگی این است که احتمال آسیب‌دیدگی و ضربه، نسبت به هنگامی که در بیرون از منزل ورزش‌های هوازی انجام می‌دهید، بسیار کاهش پیدا می‌کند. به طور مثال تصور کنید در فضای باز در حال دویدن هستید که ممکن است پایتان آسیب ببیند؛ در نتیجه مجبور هستید تا چند مدت خانه‌نشین شوید، اما هنگام دویدن بر روی تردمیل این امکان وجود ندارد.

کنترل کامل شرایط را در اختیار دارید

هنگام استفاده از تردمیل شما کنترل کاملی بر روی شرایط دارید. به طور مثال بسته به سطح تمرینات خود ممکن است بخواهید یک تمرین شدید و یا یک تمرین سبک را شروع کنید؛ بنابراین می‌توانید سرعت موردنظرتان را بر روی تردمیل اعمال کنید. در نتیجه می‌توانید شرایط را به دست بگیرید. همچنین هنگامی‌که با تردمیل خانگی ورزش می‌کنید دیگر سردی و گرمی هوا شما را آزار نمی‌دهد؛ زیرا می‌توانید محیط دما را آن‌طور که دوست دارید تنظیم کنید. این مزایا باعث می‌شود تا استفاده از تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای کاملاً مناسب باشد. ازآنجایی‌که اکثر تردمیل‌ها دارای برنامه‌های ورزشی هستند؛ بنابراین با مراجعه به سایت جیم لند می‌توانید از انواع تردمیل‌هایی که برنامه ورزشی ارائه می‌دهند نیز دیدن کنید.

شرایط مسابقه را شبیه‌سازی می‌کند

اگر یک مسابقه مهم پیش رو دارید، یکی از مزایای دویدن روی تردمیل این است که این وسیله می‌تواند به شما کمک کند تا برای مسابقه خود آماده شوید و به راحتی تمرین کنید. شما می‌توانید به آسانی شیب و سرعت تردمیل را کنترل کنید که این برای روز مسابقات بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ایجاد شرایطی که به شرایط مسابقه نزدیک است می‌تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی نتیجه مسابقه شما بگذارد. اگر فردی هستید که ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند، پیشنهاد ما به شما این است که تردمیل را از فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند با  قیمت مناسب تهیه کنید.

سلامت روان و انگیزه را افزایش می‌دهد

مزیت بزرگ دیگری که از دویدن روی تردمیل دریافت می‌کنید این است که می‌تواند به عملکرد بهتر مغز شما کمک کند و باعث شود تا از سلامت روحی بهتری نسبت به دیگران برخوردار شوید و احساس شادی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد. اولین دلیل این است که  ورزش‌های هوازی و دویدن با تردمیل و دوچرخه ثابت باعث افزایش ترشح اندروفین در مغز می‌شود. اندروفین ترکیبات شیمیایی در مغز است که احساس شادی و خوشحالی را در فرد به وجود می‌آورد؛ بنابراین با دویدن بر روی تردمیل می‌توانید تا حد زیادی استرس و افسردگی را از خود دور کنید.

لیبلبل

سلامت قلب را تقویت می‌کند

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزایای دویدن به طور منظم، تقویت عضلات قلب است. ورزش‌های هوازی این قدرت را دارند تا گردش خون در قلب را افزایش دهند. گردش خون بیشتر به معنای دریافت اکسیژن بیشتر توسط عضلات است. از طرف دیگر ورزش‌های هوازی تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون دارند؛ بنابراین به افرادی که فشار خون بالایی دارند توصیه می‌شود که حتماً ورزش‌های هوازی انجام دهند، زیرا کاهش فشار خون می‌تواند کمک زیادی به جلوگیری از بیماری‌های قلبی کند. از آنجایی ‌که اکثر تردمیل‌ها قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب را دارند؛ بنابراین به شما این امکان را می‌دهد تا ضربان قلب خود را به طور منظم زیر نظر داشته باشید. اگر دوست دارید دستگاه تردمیلی داشته باشید که ضربان قلب را به شما نشان دهد، می‌توانید بسته به بودجه خود تردمیلی که این قابلیت را دارا است از جیم لند تهیه کنید.

تردمیل راحت و ایمن است

تردمیل بسیار راحت و ایمن است به این معنی که تمامی افراد چه کوچک و چه بزرگسال می‌توانند از این وسیله استفاده و سرعت دستگاه را هر اندازه که دوست دارند تنظیم کنند. همچنین با داشتن تردمیل شما دیگر نیازی ندارید که برای تمرین کردن در زمان خاصی به ورزشگاه و یا باشگاه مراجعه کنید.

تردمیل نقش موثری در عضله سازی دارد

شاید تصور بسیاری از دویدن بر روی تردمیل فقط بدست آوردن استقامت بدنی مناسب باشد، در حالی که این برداشت کاملاً اشتباه است، زیرا دویدن بر روی تردمیل در عضله سازی نقش بسیار مهمی دارد، به طوری که هر چه بیشتر بر روی تردمیل بدوید عضله سازی در پاها به سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد. شاید از شنیدن این موضوع تعجب کنید اما به‌هرحال دویدن بر روی تردمیل حتی باعث عضله سازی در بازوها می‌شود، زیرا هنگام دویدن بازوها نیز درگیر هستند.

انعطاف‌پذیری مفاصل را بهبود می‌بخشد

انعطاف پذیری مفاصل یکی از موضوعات مهمی است که به‌خصوص در افراد مسن اتفاق می‌افتد. انعطاف‌پذیری مفاصل باعث می‌شود تا بیماری‌هایی مانند تحلیل استخوان و آرتروز به وجود آیند؛ بنابراین دویدن به صورت مرتب بر روی تردمیل می‌تواند خطر ابتلا به این بیماری‌ها را تا حد زیادی از بین ببرد و از انعطاف‌پذیری مفاصل جلوگیری کند.

جمع‌بندی

حتماً تا الان با خواندن مزایای تردمیل ترغیب شده‌اید که هر چه سریع‌تر این دستگاه را تهیه و ورزش خود را شروع کنید. اما قبل از اینکه این مطلب را به طور کامل به پایان برسانیم می‌خواهیم خبر خوبی برای خرید تردمیل به شما بدهیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت جیم لند که یک سایت تخصصی در زمینه فروش لوازم ورزشی هوازی است از انواع تردمیل خانگی، باشگاهی، اپتیکال، دوچرخه ثابت و... دیدن و بسته به بودجه و سلیقه خود دستگاه موردنظرتان را تهیه کنید. این فروشگاه تجهیزات ورزشی می‌تواند هنگام خرید به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد.

 

کد مطلب: ۳۶۱۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت