خرید و نصب بنر و استند تسلیت

افراد مختلف از روش‌های متنوعی به‌ منظور ابراز همدردی با بازماندگان افراد فوت شده استفاده می‌کنند و مراتب سوگواری خود را به آنان اعلام می‌نمایند.

خرید و نصب بنر و استند تسلیت

یکی از این روش‌ها خرید بنر و استند تسلیت است. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه بنر و استند تسلیت و ترحیم بپردازیم و سپس شیوه خرید این محصولات را بیان کنیم.

 

خرید استند تسلیت

استند تسلیت به نوعی بنر اطلاق می‌گردد که بر روی یک استند چسبانده می‌شود. در واقع می‌توان گفت خرید استند تسلیت یکی از بهترین راهکارها به‌ منظور زنده نگه‌داشتن نام و یاد فرد فوت شده و ابراز همدردی با بازماندگان وی است.

در حال حاضر این امکان فراهم شده که شما بتوانید به سفارش و خرید استند تسلیت در طرح و اندازه و ابعاد مورد نظر خود دست بزنید.

استندهای تسلیت شامل متون ساده‌ای هستند و یا به‌ همراه تصاویر مورد نظر شما چاپ می‌شوند. در این‌ صورت جلوه بسیار مناسب‌تری هم خواهند داشت.

خرید و نصب بنر تسلیت

همان‌طور که می‌دانید بنر به نوعی پوستر گفته می‌شود که وسعت بیشتر و مصارف گسترده‌تری دارد. بنرها با استفاده از دستگاه‌های چاپگر بزرگ طراحی و چاپ می‌شوند و به‌ صورت چاپ دیجیتال و یا چاپ افست پرینت می‌گردند. برای طراحی و ساخت این محصولات از کاغذهای معمولی، وینیل و یا پی وی سی استفاده می‌کنند. سایز بنرها براساس نیاز و درخواست مشتریان قابل شخصی‌سازی است.

 

در شرایط فعلی، از بنرها استفاده‌های فراوانی به عمل می‌آید. یکی از این مصارف، بیان و اعلام پیام تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار بوده و محصولی است که در خانه متوفی نصب می‌شود.

 

پیش‌ از شکل‌گیری بنرها، افراد پیام‌های تسلیت خود را بر روی تکه‌ای پارچه درج می‌نمودند و سپس آن را در محل زندگی فرد فوت شده نصب می‌کردند. اما با وجود پیشرفت‌هایی که در عرصه تکنولوژی اتفاق افتاده، بنرها بدین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا که این محصولات با سرعتی بسیار بالا چاپ می‌گردند و از طرف دیگر قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای هم دارند. با استفاده از این محصولات، امکان چاپ تصاویر نیز فراهم خواهد شد. بیشتر افراد در شرایط فعلی به‌ جای استفاده از محصولاتی مانند تاج گل، از بنر تسلیت استفاده می‌کنند و از این طریق همدردی خود را به خانواده متوفی ابراز می‌کنند.

 

اندازه بنرهای تسلیت با در نظر گرفتن محل نصب آن‌ها متفاوت خواهد بود و سایزهای متنوعی را دربر خواهد گرفت. متن و نوشته‌های درون بنر تسلیت نیز با توجه به سن متوفی، جنس و موقعیت وی تغییر می‌کند.

برخی از افراد این محصولات را با شعر و یا متون ادبی همراه می‌کنند تا هم زیبایی آن را افزایش داده و هم تألم و تأثر و احساسات درونی خود را از طریق این متون و اشعار به خانواده متوفی نشان دهند.

 

در طراحی بنرهای تسلیت از عناصر و المان‌ها و یا تصاویری استفاده می‌کنند که به موضوع سوگواری و عزاداری ارتباط دارد. از جمله این عناصر می‌توان به شمع اشاره کرد و یا دیگر عناصر مذهبی و سنتی را نام برد. عناصری که با فرهنگ ایرانیان و آداب‌ و رسوم و مذهب آن‌ها مطابقت دارد. با وجود این‌ که در بیشتر مواقع بنرهای تسلیت و ترحیم با پس زمینه‌هایی با رنگ سیاه طراحی و چاپ می‌شوند، اما امکان چاپ آن‌ها با استفاده از رنگ‌های روشن‌تر نیز وجود دارد.

خرید آنلاین بنر و استند ترحیم

شما می‌توانید به‌ صورت حضوری و با مراجعه به یک واحد چاپخانه، به سفارش و خرید بنر و استند ترحیم دست بزنید و یا این محصولات را به‌ صورت آنلاین و اینترنتی فراهم کنید.

در شرایط حاضر خرید تمامی محصولات به‌ صورت آنلاین رواج پیدا کرده‌ و شما این امکان را دارید که به خرید آنلاین بنر و استند ترحیم و تسلیت نیز دست زده و این محصولات را با طرح‌های مورد نظر خود و کیفیت‌های قابل‌ توجه فراهم کنید.

به‌ منظور سفارش طراحی و چاپ و خرید آنلاین بنر و استند ترحیم و تسلیت تنها کافی است که یک وب‌سایت معتبر و باتجربه کافی پیدا کرده و به آن مراجعه کنید. در این‌ صورت می‌توانید محصولات و طرح‌های تولید شده توسط مجموعه مورد نظر را مشاهده کنید و سپس در بخش انتخاب محصول، جزئیات و مشخصات سفارش خود را به ثبت برسانید.

پس‌ از انتخاب محصول و تکمیل مراحل سفارش کالا، بنر مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. بنابراین بدون این‌ که از منزل خود خارج شده و یا وقت و حوصله زیادی را صرف نموده باشید، محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

سفارش فوری بنر تسلیت

شما می‌توانید سفارش فوری بنر تسلیت را به مجموعه بهشت یار واگذار کنید و این محصولات را با پیام‌ها و متون متفاوت و مورد نظرتان تحویل بگیرید.

لازم است بدانید که پیام‌های موجود در بنرهای تسلیت دارای چند نمونه هستند. یکی از این بنرها، بنر اطلاعیه ترحیم بوده که به‌ طور معمول با استفاده از آن‌ فرد، فوت عزیزان خود را به دیگران اطلاع می‌دهد. در بیشتر موارد این نوع از بنرها توسط خانواده‌های داغ‌دار و یا اطرافیان نزدیک سفارش داده می‌شوند.

این بنرها معمولاً به‌ صورت پلاکارد چاپ می‌شوند و ابعاد استاندارد آن‌ها ۳ متر در ۸۰ سانتی‌متر،  دو و نیم متر در ۷۵ سانتی‌متر، ۲ متر در ۶۵ سانتی‌متر و… است. شما می‌توانید سفارش فوری بنر تسلیت را در ابعاد بزرگ‌تر نیز به این مجموعه واگذار کنید.

چاپ بنرهای تسلیت دوستان و نزدیکان از دیگر انواع پیام‌های بنرهای تسلیت است. در این‌ صورت فرد سفارش دهنده، از وابستگان و یا دوستان داغ‌دیده است. متن این بنرها احساسی و غیر رسمی است.

متن بنر تسلیت می‌تواند به شکل کاملاً رسمی هم انتخاب و چاپ شود. این بنرها معمولاً از طرف همکاران، دوستان، ارگان‌ها، شرکت‌ها و… سفارش داده می‌شوند.

پس پیش‌ از سفارش فوری چاپ بنر تسلیت به این نمونه‌ها توجه داشته باشید تا محصولی متناسب با نیاز خود را سفارش دهید و سپس آن را در مدت زمان بسیار کوتاه تحویل بگیرید.

سفارش و خرید بنر تسلیت همراه با نصب

شما می‌توانید به خرید بنر تسلیت در دو مدل افقی و یا عمودی دست بزنید. بنرهای تسلیت افقی یکی از رایج‌ترین انواع سفارشات طراحی و چاپ این محصولات هستند. چاپ این بنرها در ابعاد دومتری، سه‌متری و… و مطابق با میل و نظر شما انجام می‌گیرد.

در بیشتر موارد این نوع از بنرها به‌ منظور نصب شدن بر روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید به خرید بنرهای تسلیت ایستاده که به آن‌ها بنرهای عمودی نیز گفته می‌شود، اقدام کنید. در حالت معمول این محصولات در ابعاد ۲۰۰ سانتی‌متر در ۹۰ سانتی‌متر چاپ می‌شوند.

اما می‌توانند ابعاد دیگر و مورد نظر شما را هم داشته باشند. مجموعه بهشت یار می‌تواند علاوه‌ بر خرید بنر تسلیت در فرآیند نصب آن نیز به شما کمک کند. اگر به خرید بنر تسلیت همراه با نصب آن تمایل داشته باشید باید هزینه‌ای را هم جهت نصب محصول در محل مورد نظرتان پرداخت کنید.

خرید بنر ترحیم

بنر ترحیم یکی از نخستین ابزارهایی است که به‌ منظور اعلام از دنیا رفتن کسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای  دعوت خویشان، اقوام، دوستان و ... برای حضور در مراسم سوگواری متوفی انتشار پیدا می‌کند. این بنرها، به‌ طور معمول پس‌ از برگزاری مراسم چهلم و با خارج شدن صاحبان سوگ از لباس عزا، جمع‌آوری می‌گردند. پس از خرید بنر ترحیم می‌توانید این محصولات را با استفاده از چندین پانچ و یا چسب دو طرفه و… به دیوار منزل متوفی و یا در محل کار خانواده داغ دار نصب کنید.

 

خرید، چاپ و نصب فوری در محل با بهشتیار | 91018839-021

کد مطلب: ۳۶۱۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت