چگونه خدمات چاپی رو آنلاین سفارش بدیم در چاپ متین

یکی از مهم ترین دغدغه های همه افراد و بخصوص شرکت ها کمبود وقت در زمان و سفارش خدمات چاپی خود می باشد. با پیشرفت تکنولوژی و خدمات آنلاین در دنیای امروز ما امکان سفارش بسیاری از خدمات بصورت دور کاری به راحتی وجود دارد و بدون صرف وقت با کمترین میزان هزینه می توانید سفارش خودتان را بصورت آنلاین بدهید.

چگونه خدمات چاپی رو آنلاین سفارش بدیم در چاپ متین

یکسری توضیحاتی را ما در مقاله چاپ متین مدیریت زمان با سفارش آنلاین برای شما یکسری مطالبی را بیان کردیم. تمرکز اصلی آن مقاله در خصوص خدمات چاپ افست بود ولی این مقاله قصد داریم خدمات چاپ دیجیتال را برای شما بیان بکنیم.

خدمات چاپی در چاپ متین در حوزه های مختلف بسیار متنوع می باشد و این حوزه ها شامل چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ سابلیمیشن  ، چاپ سیلک ، چاپ مهر و سایر خدمات چاپی می باشد که هر یک از این بخش ها باز داری بخش های مختلفی می باشد که ما در این مقاله بطور مختصر به بخشی از آن اشاره می کنیم

حوزه چاپ دیجیتال

بخش چاپ دیجیتال چاپ متین شامل زیر مجموعه های متنوعی می باشد که مهمترین آن چاپ عکس و عکس روی شاسی می باشد، همچنین چاپ بنر ، چاپ پوستر دیواری ، چاپ مش که البته این سه مورد آخر هم جز چاپ لارج فرمت هم قرار می گیرد.

چاپ عکس و عکس روی شاسی

یکی از مهترین و اصلی ترین بخش های چاپ دیجیتال چاپ متین بخش چاپ عکس روی شاسی و یا چاپ عکس متین می باشد. چاپ متین در 3 نوع کاغذ عکس در سایت عرضه می شود که این سه کاغذ شامل کاغذ لاستر مات / براق ، کاغذ سیلک و کاغذ متالیک عرضه می شود. در بین شاسی ها هم در 3 ضخامت شاسی 8 میل ، 16 میل و 30 میل عرضه می شود. تنوع محصولاتی هم در بخش عکس و شاسی وجود دارد که شامل عکس و شاسی مکعبی و عکس پازلی. تنوع کاغذ عکس را ما در مقاله ای تحت عنوان جنس های مختلف کاغذ بطور کامل توضیحاتی را برای شما بیان کردیم. ولی بطور کلی کاغذ لاستر مات و براق میزان نقره کمتری دارد و از سطح صاف تری برخوردار است و ماندگاری معمولی دارد ولی قیمت تمام شده این کاغذ ها بسیار مناسب تر می باشد. کاغذ سیلک میزان نقره ای 50 درصد دارد که میزان نقره میزان شفافیت کاغذ را نشان می دهد. کاغذ سیلک به طور کلی کاغذ مات می باشد و سطح غیر صاف دارد و اثر انگشت در این کاغذ کمترین میزان را خواهد داشت و دوام این نوع کاغذ بسیار بالا می باشد و یک نوع کاغذ با دوام بسیار بالایی می باشد. کاغذ آخر کاغذ متالیک می باشد که میزان نقره آن 90 درصد می باشد و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است و بشدت براق هستش و اثر انگشت رو این کاغذ می ماند و قیمت تمام شده این نوع کاغذ بسیار بالا می باشد ولی از نظر کیفیت و زیبایی بسیار کاغذ قشنگ و زیبایی می باشد.

تمام شاسی ها از چوب ام دی اف کاملا مرغوب ساخته شده است که در سه ضخامت 8 میل ، 16 و 30 میل عرضه می شود. شاسی پازلی ما در سایز های مختلف و اندازه های مختلف عرضه می شود که هر شخصی به راحتی می تواند هر موردی را انتخاب بکند. چاپ عکس با شاسی مکعبی می توانید 6 تا عکس را بصورت آنلاین توی سایت ثبت بفرمایید.

hfvhghfg

چاپ پوستردیواری

سفارش بعدی که در بخش خدمات چاپ دیجیتال قرار دارد چاپ پوستر با عکس دلخواه می باشد که این نوع سفارش در دسته سفارشات لارج فرمت می باشد. شما می توانید در سایز های مختلف چه در طول و چه در عرض سفارش بدهید. جنس های مختلفی برای پوستر دیواری توی سایت موجود هستش انواع آن شامل کاغذ دیواری ایرانی ، ترکیه ای ، آلمانی می باشد. کاغذ دیواری ایرانی شامل چرمی و ماسه ای می باشد. که ماسه ای بصورت مات و چرمی بصورت براق عرضه می شود. شما می توانید هر طرحی را در هر سایزی با هر کیفیتی به چاپ برسانید.

بخش های مختلف دیگری در خصوص چاپ دیجیتال وجود دارد که ما در این مقاله به دو بخش آن اشاره کردیم و امیدوار هستیم در مقالات آینده به بخش دیگر سفارش آنلاین چاپ متین اشاره بکنیم و امیدوار هستیم مقاله چگونه خدمات چاپی رو آنلاین سفارش بدیم در چاپ متین برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با چاپ متین

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات و اطلاع از هزینه و طرح سوالات می‌توانید با شماره تماس 021-77624202 (10 خط ویژه) و یا وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapMatin.com مراجعه کنید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما  می‌باشیم.

 

کد مطلب: ۳۶۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت