معرفی سایت اول دنت

معرفی سایت اول دنت

وب سایت اول دنت با دسترسی به بیش از 10 ها هزار خواننده ماهانه و دارای وب سایت اختصاصی برای علوم دندانپزشکی و اخبار سلامت  دهان و دندان از بزرگترین فضا های آنلاین برای افراد علاقه مند در زمینه دندانپزشکی است.  هر روز تقریباً 2 مقاله با کیفیت در زمینه علم دندانپزشکی منتشر و یا بروزرسانی می شود که یکی از جامع ترین پوشش های پیشرفت های علمی در این زمینه را ارائه می دهد.

 

هدف اصلی اول دنت

هدف اصلی اول دنت ارائه اطلاعات بروز و کامل اخبار علمی، فناوری و دندانپزشکی است. ما در تلاش هستیم تا مجموعه وسیعی از مقالات را به خوانندگان خود ارائه دهیم که در عین حال برای دانشمندان، محققان، دانشگاهیان، متخصصان فناوری، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جداب باشد. وظیفه ما یافتن داستان های جالب علم و فناوری، کشف جزئیات و ارائه اخبار جدید به خوانندگان خود در یک منبع واحد است. ( درباره اول دنت بیشتر بخوانید )

 

تاریخچه اول دنت

اول دنت به طور کامل متعلق به  گروه نگاه است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. این وب سایت در سال 1399 توسط سهیل نقدعلیزاده و با انگیزه خلأ در اخبار علمی دندانپزشکی به زبان فارسی که برای رفع نیاز بیماران طراحی شده بود، تأسیس شد. ایده اولیه این سایت فقط معرفی خدمات دندانپزشکی بود که به مرور زمان تصمیم به پوشش اخبار دندانپزشکی گرفته شد. بنابراین سایت خبری اول دنت این خلاء را پر کرده و جایگاه منحصر به فردی در گزارش اخبار روزانه دندانپزشکی به زبان فارسی ایجاد کرده است.

 

ویژگی اصلی سایت اول دنت

اول دنت سریعترین اخبار دندانپزشکی را به خوانندگان خود ارائه می دهد. ما معمولاً اخبار را 1 تا 2 روز قبل از سایر سرویس‌های خبری داخلی منتشر می‌کنیم.

همه اخبار به صورت دستی پردازش شده و توسط ویراستاران خبره مدیریت می شوند و مشکلات مربوط به فید یا تجمع ربات ها را برطرف می کنند. این تضمین می کند که اخبار علمی با کیفیت و هدفمند در اول دنت منتشر شود.

هیئت تحریریه اول دنت در راستای منافع عمومی عمل می کند و در رابطه با منافع خاص سیاسی، مذهبی، اقتصادی، عمومی و خصوصی مستقل عمل می کند. اول دنت هیچ بودجه ای از هیچ آژانس ، سازمان یا شخص ثالث دریافت نمی کند و به طور کامل توسط تبلیغات پشتیبانی می شود.

اول دنت از فناوری برنامه‌نویسی پیشرفته برای ارائه اخبار در طبقه‌بندی‌های واضح و بدون ابهام برای ایجاد دسته‌بندی و طبقه‌بندی بصری استفاده می‌کند. خوانندگان می توانند موضوعات خبری را به راحتی انتخاب و به موضوع مورد علاقه خود در اخبار دندانپزشکی دسترسی پیدا کنند.

 

فرآیند ویرایش مقالات و اخبار دندانپزشکی

اخبار و مقالات اول دنت از منابع مختلف اطلاعاتی جمع آوری می شوند:

  1. مقالات علمی نوشته شده توسط نویسندگان کارکنان.
  2. اخبار دندانپزشکی انتخاب شده توسط سردبیر از خبرگزاری های معتبر.
  3. مقالات خبری انتخاب شده توسط سردبیر و بیانیه های مطبوعاتی ارسال شده توسط دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سراسر جهان.
  4. مقالات منتشر شده در مجلات علمی با رتبه بالا و با داوری.

حداقل دو نفر از ویراستاران ما هر مقاله را به طور جداگانه بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هیچ عیب و ایرادی در نوشته نادیده گرفته نمی شود. ویراستاران قالب، سبک و کلیت محتوای اخبار دندانپزشکی را بررسی می کنند.

هنخعهخع

ویراستاران سایت اول دنت محتوای اخبار دندانپزشکی را بررسی می کند، از صحت تیتر اطمینان حاصل می کند (برای جلوگیری از کلیک کردن و غیره)، انتشار مرجع مرتبط را بررسی می کند و به طور فعال محتوا را تصحیح و ویرایش می کند تا بهترین ها را برای خوانندگان خود ارائه دهیم. هدف ویراستاران اصلاح سریع اشتباهات و اشتباهات تایپی است.

نویسندگان اول دنت برای درک عمیق تر سلامت دهان و دندان تلاش می کنند.

اول دنت ، یکی از سایت‌های اطلاعات عمومی بهداشت دهان ودندان در حال رشد سریع در ایران است. هر ماه، هزاران نفر از سراسر جهان برای دریافت اطلاعات دقیق درباره سلامت دهان و دندان ما و آخرین اخبار در تحقیقات دندانپزشکی به سایت اول دنت مراجعه می کنند.

 

خبرنگاران ما زیر پوست سلامت دهان و دندان می روند.

ما بر این باوریم که علم، دستیابی به سلامت و تندرستی را ممکن می سازد. تیم نویسندگان و ویراستاران کنجکاو ما با استفاده از مطالعات دقیق، کارشناسان پزشکی و منابع معتبر، پیچیدگی تحقیقات و علم پزشکی را ساده سازی می کنند و آن را تجزیه و تحلیل می کنند تا اخبار دندانپزشکی واضح، عینی و دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

 

محتوای ما مبتنی بر علم، حقایق، کنجکاوی و دسترسی برای همه است.

ما امیدواریم که از طریق محتوای خود الهام بخش، شما را برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ترغیب کنیم. ما از شما می خواهیم که در سفر سلامت خود و گرفتن تصمیمات آگاهانه برای خود و عزیزانتان مطمئن باشید.

نظرات شما اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد

در اول دنت ، ما متعهد به گوش دادن، تعامل و تقویت صدای مخاطبان خود در محتوای خود هستیم تا بستری را ایجاد کنیم که سطح بهداشت دهان و دندان جامعه افزایش یابد.

 

مقابله با نابرابری در سلامت دهان و دندان

از آنجایی که نابرابری در بهداشت دهان و دندان همچنان در حال افزایش است و با افزایش موارد سرطان دهان، نقش ما به عنوان اول دنت در آموزش بهداشت دهان و دندان و اقدامات پیشگیرانه حیاتی تر می شود. سایت اول دنت با ارائه اطلاعات و حمایت از کودکان، افراد مسن و آسیب پذیر ، برای کاهش نابرابری در بهداشت دهان و دندان تلاش می کند.

 

معرفی استراتژی جدید اول دنت برای افزایش آگاهی از سلامت دهان و دندان

 

این استراتژی جدید با عنوان "سلامت دهان و دندان برای همه" به روند رو به رشد توجه به بهداشت دهان و دندان در کشور می پردازد. همچنین نحوه مبارزه با بیماری های دهان و دندان و کمک به بهبود کیفیت زندگی میلیون ها نفر در ایران و سراسر جهان را مشخص می کند.

در تلاش برای ریشه‌کن کردن بیماری‌های دندانپزشکی و ساختن جامعه‌ای سالم‌تر، استراتژی جدید ما مبتنی بر تعهدات کلیدی بهداشت دهان و دندان تمرکز دارد. این تعهدات شامل:

 

  1. کمک به آسیب پذیرترین اعضای جامعه با کمپین های بهداشت دهان و دندان.
  2. با فراهم کردن وسایلی برای داشتن دهانی سالم، اطمینان حاصل کنید که بهترین شروع زندگی به جوانان داده می شود.
  3. دسترسی همه مردم به حمایت رایگان، عملی و عاطفی برای مشکلات سلامت دهان و دندان خود.
  4. تأثیرگذاری بر سلامت نسل های آینده با تأثیرگذاری بر سیاست های بهداشت دهان و دندان.

 

کد مطلب: ۳۶۳۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت