دی‌کاپریو پیروزی داسیلوا را فرصت تغییر تاریخ نامید!

لئوناردو دی کاپریو پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات برزیل را تحسین کرد و گفت: فرصتی برای تغییر مسیر تاریخ فراهم شد.

دی‌کاپریو پیروزی داسیلوا را فرصت تغییر تاریخ نامید!

 لئوناردو دی‌کاپریو پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات برزیل را تحسین کرد و گفت: فرصتی برای تغییر مسیر تاریخ فراهم شد.

دی‌کاپریو ابرستاره هالیوود، برنده اسکار، و طرفدار محیط زیست، یکی از چندین ستاره‌ هالیوود بود که علنا علیه ژایر بولسونارو به میدان آمد.

لئوناردو دی‌کاپریو در شبکه های اجتماعی از پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل در روز یکشنبه استقبال کرد.

دی‌کاپریو، ناظر رقابت تنگاتنگ بین ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور پیشین جناح راست و لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق بود، زیرا موضوع کلیدی مبارزات انتخاباتی آینده جنگل‌های بارانی آمازون بوده است و دی کاپریو هم که یکی از طرفداران و فعالان جدی حفاظت از محیط زیست است.

دی کاپریو روز یکشنبه در توییتی نوشت: «نتیجه انتخابات برزیل فرصتی برای تغییر مسیر تاریخ، نه فقط برای برزیل و آمازون، بلکه برای جهان است.»

با توجه به نقش مرکزی برزیل در مبارزه با بحران آب و هوا، تعدادی از سلبریتی‌های هالیوود گامی غیرعادی برای حمایت علنی از لولا در انتخابات ریاست جمهوری برداشتند. افرادی مانند جیسون موموآ، مارک روفالو، مارک همیل و باربارا استریسان در توییتی از نامزدی لولا حمایت کردند.

همیل برای تبریک به لولا وقت تلف نکرد. بازیگر جنگ ستارگان در توییتی نوشت: «تبریک به رئیس جمهور تازه منتخب برزیل: لولا داسیلوا!!! #خداحافظ بولسونارو.

جورج تاکی، ستاره پیشتازان فضا نیز در توییتی نوشت: «آنها افراط گرایی و فاشیسم را در برزیل شکست دادند. بیایید این کار را در آمریکا نیز انجام دهیم.»

چند ساعت قبل از مشخص شدن نتیجه انتخابات، استرایسند در توییتی نوشت: «انتخابات در برزیل ممکن است تعیین کند که آیا جنگل‌های بارانی آمازون «ریه‌های جهان» باقی می‌ماند یا برای سود کوتاه مدت قربانی می‌شوند. سیاره در حال گرم شدن ما نیاز به جلوگیری از نابودی آمازون دارد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۳۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت