اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی، به تجاوز و قاچاق انسان متهم شد

اندرو تِیت، اینفلوئنسر جنجالی بریتانیایی-آمریکایی، به تجاوز، قاچاق انسان و تشکیل یک باند جرائم سازمان‌یافته برای بهره‌کشی جنسی از زنان (برده‌داری مدرن) در بخارست، پایتخت رومانی، متهم شده است.

اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی، به تجاوز و قاچاق انسان متهم شد

تریستان، برادر اندرو و دو همدستش نیز با اتهاماتی روبرو هستند. آنان این اتهامات را رد کرده‌اند.

برادران تیت دی ماه سال گذشته در خانه خود در بخارست دستگیر و پس از حکم قاضی درفروردین امسال، از زندان به حبس خانگی منتقل شدند.

در کیفرخواست آمده است که این چهار متهم در سال ۲۰۲۱ یک گروه جرائم سازمان‌یافته را برای قاچاق انسان در رومانی و در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا و بریتانیا تشکیل داده‌اند.

در این کیفرخواست از هفت قربانی نام برده شده است که برادران تیت «با وعده‌های دروغین عشق و ازدواج» آنان را به بردگی گرفته‌ بودند.

بر اساس بیانیه دادستانی رومانی، این قربانیان به ساختمان‌هایی در ایلفوو در حومه بخارست منتقل و در آنجا مرعوب شدند و تحت نظارت و کنترل مداوم قرار گرفتند و به بدهکاری افتادند.

به گفته دادستانی رومانی، متهمان این زنان را مجبور به شرکت در فیلم‌های پورن کردند و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

بیانیه دادستانی رومانی می‌افزاید یکی از متهمان به دو بار تجاوز به یک زن در مارس ۲۰۲۲ متهم است.

محاکمه این متهمان به زودی شروع نمی‌شود و انتظار می‌رود چندین سال طول بکشد.

قاضی اکنون ۶۰ روز فرصت دارد پرونده را بررسی کند و آن را برای محاکمه به دادگاه ارجاع دهد.

12605370-0f7f-11ee-994b-e9ee46fb8a44

اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی بریتانیایی-آمریکایی (چپ)، و برادرش تریستان (راست) در منزلشان در بخارست، پایتخت رومانی، دستگیر شدند

 

تیم رسانه‌ای برادران تیت می‌گوید: «هرچند این خبر بدون شک قابل پیش‌بینی بود ولی ما از فرصتی که برای اثبات بی‌گناهی و اعاده حیثیت فراهم می‌کند استقبال می‌کنیم» تا «تا مجموعه‌ای از شواهد جامع را جمع‌آوری و ارائه کنیم که بدون شک بی‌گناهی برادران تیت را ثابت می‌کند.»

اتهامات دیگری علیه برادران تیت، از جمله پولشویی و قاچاق خردسالان، تحت بررسی است که می‌تواند منجر به کیفرخواست جداگانه‌ای شود.

اندرو تیت، کیک‌بوکسور سابق بریتانیایی-آمریکایی، در سال ۲۰۱۶ پس از انتشار ویدیویی که او را در حال حمله به یک زن نشان می‌داد، از شرکت در مجموعه تلویزیونی بریتانیایی «برادر بزرگ» (یک برنامه واقع‌نما) حذف شد.

اظهار نظرهای او در شبکه‌های اجتماعی به رسوایی‌های بیشتر دامن زد. توییتر او را به دلیل یکی از پست‌هایش ممنوع کرد که نوسته بود زنان هم «تااندازه‌ای مسئول» تجاوز به خود هستند. ممنوعیت او در توییتر بعدها برداشته شد.

باوجود ممنوعیت‌های در رسانه‌های اجتماعی، اندرو تیت با ترویج چیزی که به گفته خودش «سبک زندگی زیاده-مردانه و فوق-لوکس» بود، به‌ویژه در میان مردان جوان محبوبیت پیدا کرد.

منبع: بی بی سی
کد مطلب: ۳۶۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت