داستان عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

روکوزو و مسی وقتی تنها پنج سال داشتند در زادگاهشان، روزاریو در آرژانتین، یکدیگر را ملاقات کردند.

داستان عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

هنگامی که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی فوتبال، ۲۵ ژوئیه، در ۲۰ دقیقه اول بازی تیم جدیدش، اینتر میامی، دو گل زیبا را مقابل آتلانتا یونایتد‌ به ثمر رساند، تصاویر شادی آنتونلا روکوزو، همسر او، به‌سرعت در رسانه‌های اجتماعی فراگیر شد.

تصاویر روکوزوی ۳۵ ساله در طول این بازی که با دو گل و یک پاس گل مسی با نتیجه ۴-۰ به نفع اینتر میامی به پایان رسید، در حالی منتشر شد که با پرچم صورتی‌رنگ تیم به‌صورت مداوم در حال تشویق تیم جدیدی بود که به خاطرش به همراه سه پسرشان به آمریکا نقل‌مکان کرده‌اند.

 

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

آنچه در ادامه این مطلب می‌خوانید، همه آن چیزی است که درباره بزرگ‌ترین حامی مسی می‌دانیم.

 

آشنایی او و مسی به دوران کودکی بازمی‌گردد

به گزارش نشریه «سان»، روکوزو و مسی وقتی تنها پنج سال داشتند در زادگاهشان، روزاریو در آرژانتین، یکدیگر را ملاقات کردند. این رسانه همچنین گزارش داد که لوکاس اسکاگلیا، پسرعموی او، دوست دوران کودکی مسی است.

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

به گزارش نشریه «پارا تی» آرژانتین، مسی در ۱۳ سالگی آرژانتین را ترک کرد تا فوتبال را در اسپانیا ادامه دهد، اما پس از مرگ دوست صمیمی روکوزو، اورسولا نوتز، در یک سانحه رانندگی، به خانه بازگشت تا با آنتونلا باشد.

آن‌ها در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند

روکوزو و مسی در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ به شهر خود بازگشتند تا در یک کازینو ازدواج کنند. به گزارش نشریه نیویورک پست، مسی یک بار در مصاحبه‌ای با باشگاه بارسلونا آنچه را که در مورد روکوزو از همه بیشتر تحسین می‌کند، به اشتراک گذاشت.

 

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

او گفت: «آنتونلا، همسرم، ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. من واقعا نحوه برخورد او با مسائل روز را تحسین می‌کنم، او همیشه روحیه خوبی دارد و رفتار تحسین‌برانگیزی با مشکلات دارد. او بسیار باهوش است و در تمام جنبه‌های زندگی به‌خوبی عمل می‌کند.»

آن‌ها سه فرزند دارند

روکوزو و مسی سه پسر دارند؛ تیاگو متولد سال ۲۰۱۲، متئو متولد سال ۲۰۱۵ و چیرو متولد ۲۰۱۸. فرزندان این زوج در مراسم معارفه مسی در اینتر میامی،۱۶ ژوئیه ۲۰۲۳‌، در استادیومی پر از تماشاچی‌های مشتاق حضور داشتند.

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

 

روکوزو و پسرانش برای تماشای قهرمانی مسی و آرژانتین در جام جهانی در دسامبر ۲۰۲۲ نیز روی سکوها حضور داشتند.

او یک مدل و کارآفرین است

روکوزو یک تجارت مد دارد و نشان تجاری «انفانس» (Enfans) را که تولیدکننده لباس بچه‌گانه است، به همراه پسرعمویش، آندریا لو منزو، در آرژانتین تاسیس کرد. او همچنین با تعدادی از نشان‌های تجاری سبک زندگی و تناسب‌اندام ازجمله آلو، آدیداس و استلا مک‌کارتنی همکاری کرده است. روکوزو در نوامبر ۲۰۱۶ اعلام کرد که با ریکی سارکانی، طراح، قراردادی برای کار به‌عنوان یک مدل امضا کرده است.

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

به گزارش نشریه مارکا (Marca)‌، روکوزو و دوستش سوفیا بالبی، همسر لوئیس سوارز بازیکن فوتبال، یک سال بعد یک فروشگاه کفش برای نشان تجاری آرژانتینی «سارکانی» افتتاح کردند. مادر سه فرزند همچنین یک چهره تاثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی است و بیش از ۳۶ میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

او در بازی‌ها از مسی حمایت می‌کند

انتقال مسی به لیگ فوتبال آمریکا، جشن بزرگی برای هواداران اینتر میامی بود که با آغوش باز از ستاره فوتبال و خانواده‌اش استقبال کردند.

ماجرای عشق قدیمی مسی به فشن بلاگر محبوب این روزها

مسی که در ژوئیه ۲۰۲۳ به همراه خانواده‌اش به میامی نقل‌مکان کرده، قراردادی برای دو فصل‌و‌نیم با این باشگاه منعقد کرده است.

طبق گزارش‌ها، برنده هفت توپ طلا سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار دریافت می‌کند.

منبع: برترین ها
کد مطلب: ۳۶۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت