چرا استفاده از فروشگاه سازها در جهان رو به افزایش است؟

با توجه به فراگیرشدن کسب‌وکارهای اینترنتی، بسیاری از افراد برای فروش کالا و خدمات خود نیاز به فروشگاه آنلاین دارند.

چرا استفاده از فروشگاه سازها در جهان رو به افزایش است؟

از طرف دیگر، استخدام برنامه‌نویس برای نوشتن یک سایت از ابتدا مقرون‌به‌صرفه نیست و ممکن است با اشتباهات زیادی همراه باشد. به همین دلیل فروشگاه سازها تولید شدند که می‌توانند در مدت کوتاهی فروشگاه‌های مختلفی را با استانداردهای بالا و قیمت مناسب بسازند. به‌‌ همین دلیل هم هست که استفاده از فروشگاه سازها در جهان و همچنین، در ایران رو به افزایش است. در حال حاضر طیف وسیعی از این ابزارها در اینترنت قابل دسترس‌ هستند.

شاپفا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌ سازهای ایران طیفی وسیعی از خدمات مربوط به ساخت فروشگاه را ارائه می‌دهد.

 

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز یک ابزار یا پلتفرم نرم‌افزاری است که به افراد یا مشاغل اجازه می‌دهد فروشگاه‌های آنلاین خود را ساخته و مدیریت کنند. این پلتفرم‌ها معمولاً انواع مختلفی از ویژگی‌ها و عملکردها را برای یک فروشگاه جذاب و کاربرپسند فراهم می‌کنند. زیبایی بصری، مدیریت محصولات و موجودی، پردازش پرداخت‌ها و رسیدگی به حمل‌و‌نقل و ثبت سفارشات برخی از این ویژگی‌ها هستند.

ساخت فروشگاه آنلاین با استفاده از فروشگاه ساز، نیاز به دانش فنی زیادی ندارد. هر فردی عادی می‌تواند به کمک این نرم‌افزارها در چند مرحله ساده فروشگاه مورد نیاز خود را تولید کند. سهولت استفاده، عدم نیاز به تخصص، استاندارد بالا و همچنین، قابلیت شخصی‌سازی از جمله ویژگی‌هایی هستند که فروشگاه‌ سازها را در سراسر جهان محبوب کرده‌اند.

برخی از فروشگاه سازها، امکانات ساده‌ای را ارائه می‌دهند؛ در حالی که برخی دیگر ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند ادغام با شرکت‌های حمل‌ونقل، ابزارهای بازاریابی و SEO، و داشبوردهای تحلیلی را در اختیار قرار می‌دهند

.

بهترین فروشگاه سازهای ایرانی: شاپفا

شاپفا یکی از فروشگاه‌ سازهای خوب داخل ایران است. این پلتفرم آنلاین بیش از 200 ویژگی و امکانات برای فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • 7 روز تست رایگان
  • مشاوره قبل از انتخاب
  • ارائه یک دامنه اختصاصی رایگان ir با مدت زمان یکسال
  • هاست رایگان
  • SSL گواهی
  • ارائه اپلیکشین اندروید
  • CDN فعالسازی
  • ویرایش کدهای قالب
  • چیدمان با درگ اند دراپ
  • تنظیمات پیشرفته قالب
  • اتصالgoogle analytics
  • ساخت گروه کاربری

 

21

فروشگاه ساز

 

اگر قصد ساخت یک فروشگاه آنلاین را دارید، می‌توانید از شاپفا استفاده کنید. برای اطمینان از انتخاب صحیح، قبل از شروع به کار با مشاوران ما در سایت به شکل رایگان مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای کسب‌و‌کار خود انتخاب نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس پیش رو مراجعه نمایید: https://shopfa.com/

 

 

کدام  فروشگاه‌های معروف توسط فروشگاه ساز ساخته شده‌اند؟

وب‌سایت‌های زیادی در جهان وجود دارند که با استفاده از فروشگاه سازها ساخته شده‌اند. در این‌جا بیزینس‌های معروفی را که با استفاده از فروشگاه سازهای برتری مانند Shopify، WooCommerce، BigCommerce Magento و Squarespace ساخته شده‌اند معرفی می‌کنیم.

 

  • برندهای معروفی که از Shopify برای فروشگاه‌های آنلاین خود استفاده می‌کنند عبارتند از Kylie Cosmetics، Gymshark و MVMT Watches.
  • وبسایت‌هایی که از  WooCommerce استفاده می‌کنند شامل All Blacks، Singer و Weber هستند
  • BigCommerce توسط شرکت‌هایی مانند Toyota، Ben & Jerry's و Skullcandy استفاده می‌شود. این برند، یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که علاوه بر فعالیت در زمینه ساخت فروشگاه‌ها به شکل انلاین، پرداخت‌ها و همچنین تبدیل عرض‌های مختلف به یکدیگر را نیز مدیریت می‌کند. این شرکت خدمات هاست، مارکتینگ و امنیت کسب و کارهای مختلف را نیز برعهده می‌گیرد. جهت آشنایی بیشتر با این فر.شگاه ساز می توانید به لینک روبرو مراجعه نمایید: https://www.bigcommerce.com/

 

  • Magento توسط شرکت‌هایی مانند نایک، فورد و بولگاری استفاده می‌شود.
  • Squarespace توسط شرکت‌هایی مانند HBO، Lyft و شرکت موتورسیکلت سازی کیانو ریوز، Arch Motorcycles استفاده می‌شود.

 

به‌طور کلی، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای ایجاد و مدیریت فروشگاه‌های آنلاین خود به این فروشگاه سازها اعتماد دارند.

 

 

مزایای استفاده از فروشگاه ساز

دلیل استفاده روزافزون از فروشگاه ساز در ایران و سایر نقاط جهان، مزایای زیادی است که این پلتفرم‌ها یا نرم‌افزارها ارائه می‌دهند. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

 

  • سرعت بالا: اگر برای طراحی سایت از یک برنامه نویس کمک بخواهید، ممکن است فرآیند تولید سایت ماه‌ها به طول بکشد و در انتها نیز نیازهای شما را به‌طور کامل برآورده نکند. اما با استفاده از یک فروشگاه ساز خوب، می‌توانید در چند ساعت، فروش خود را شروع کنید و همه چیز را بر اساس سلیقه خود بپیجید.

 

  • هزینه کمتر: استخدام برنامه نویس هزینه زیادی دارد. اما با استفاده از سایت‌ ساز می‌توانید با هزینه بسیار کمتری حداقل نیازهای خود را تامین کنید. اگر از انواع اپن سورس فروشگاه ساز استفاده کنید، می‌توانید بعدها کدها را در اختیار یک برنامه نویس ماهر قرار دهید تا آنها را بر اساس نیاز شما تغییر دهد.

 

  • تنظیم ظاهر بر اساس سلیقه: هرچقدر درباره ظاهر مورد نظر خود با یک برنامه نویس صحبت کنید، باز هم معلوم نیست در انتها نتایج کار مورد رضایت شما باشد. اما با استفاده از یک سایت ساز، می‌توانید در هر مرحله رنگ‌ها، قالب‌ها، فونت‌ها و سایر ویژگی‌های بصری را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید.

 

  • عدم‌نیاز به تخصص: برای استفاده از این پلتفرم‌ها نیازی به دانش کد نویسی ندارید. شما می‌توانید به راحتی و در چند مرحله، فروشگاه خود را بسازید.

 

  • استاندارد بالا: نوشتن یک وبسایت از پایه، می‌تواند با خطاهای زیادی همراه باشد، اما یک سایت‌ ساز، امتحان خود را پس داده است و مشکلات امنیتی و اجزایی بسیار کمی دارد.

 

  • هماهنگی با تلفن همراه: احتمالا برای ساخت نسخه هماهنگ با موبایل، باید به برنامه‌نویس پول جداگانه‌ای بدهید. اما اکثر سایت سازها، فروشگاه‌هایی را تولید می‌کنند که در محیط تلفن همراه نیز به خوبی دیده می‌شوند. 

 

22

فروشگاه ساز

 

چه فروشگاه سازی را انتخاب کنیم؟

یک فروشگاه ساز خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

 

1. دارای رابط کاربر پسند که به‌راحتی برای همه افراد قابل درک باشد.

2. طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی، از جمله قالب‌ها، تم‌ها و افزونه‌ها، برای شخصی‌سازی ظاهر و عملکرد وب سایت

3. طراحی واکنش‌گرا  (responsive) که سبب می‌شود وبسایت در همه دستگاه‌ها به درستی نمایش داده شود.

4. میزبانی قابل اعتماد و ویژگی‌های امنیتی برای محافظت از وب سایت در برابر تهدیدات سایبری مانند بدافزارها، ویروس‌ها و هکرها

5. پشتیبانی عالی از مشتری، از جمله کانال‌های پشتیبانی متعدد و یک تیم پشتیبانی آگاه و پاسخگو که می‌تواند کمک به موقع و موثری ارائه دهد.

6. ارائه کدهای سایت: ارائه کدهای سایت و یا به عبارتی اپن‌سورس بودن، یکی از ویژگی‌های مورد نیاز برای یک سایت ساز خوب است. با دسترسی به کد‌ها شما می‌توانید در آینده امکانات مختلفی را به فروشگاه خود اضافه  کرده و آن را تغییر دهید.

 

 

https://www.linkedin.com/pulse/nike-case-study-magento-development-support#:~:text=Magento%20Development%20Support,-Create%20exciting%20online&text=Nike%20Australia%20is%20the%20world's,with%20the%20help%20of%20Magento.

https://orienteed.com/en/what-is-bigcommerce/#:~:text=Brands%20that%20use%20BigCommerce%20range,dollars%20in%20sales%20each%20year.

https://www.nexcess.net/storebuilder/

https://wpindigo.com/storebuilder-nexcess-review/

https://webcentral.au/blog/features-of-a-great-website-builder/#:~:text=Must%2Dhaves%20features%20in%20your%20new%20website%20builder&text=Responsive%20design%20uses%20just%20one,tablet%2C%20or%20a%20mobile%20phone.

 

 

کد مطلب: ۳۷۰۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت