رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور گفت:

معیشت و اشتغال ایثارگران اولویت ماست

اسماعیل بیک‌محمدی در نشست خبری شورای ائتلاف ایثارگران کشور با جمعی از اصحاب رسانه گفت: در سال‌های اخیر در این خصوص در حق خانواده شهدا و ایثارگران کم لطفی شده است که در این دوره مجلس شورای اسلامی می بایست جبران شود.

معیشت و اشتغال ایثارگران اولویت ماست

بنا بر این گزارش اسماعیل بیک‌محمدی، رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با اشاره به وضعیت معیشت و اشتغال مردم به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: در سال‌های اخیر در این خصوص در حق خانواده شهدا و ایثارگران کم لطفی شده است که در این دوره مجلس شورای اسلامی می بایست جبران شود.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری برای بالا بردن مشارکت می‌بایست افراد اصلح از جنس مردم بر روی کار بیایند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور افزود: دوران پدرخواندگی دیگر تمام شده است و این افراد باید کنار بروند. برخی از شبکه‌های معاند میزان مشارکت را ۱۰ درصد تخمین زده‌اند اما مردم ما نشان دادند در بدترین شرایط پای نظام ایستادند.

۲

وی افزود امید می رود  میزان مشارکت  بالای ۸۰ درصد باشد، در این برهه زمانی این انتخابات هیچ تفاوتی با جنگ ایران و عراق ندارد و مردم باید در صحنه حضور داشته باشند تا افراد اصلح از جنس مردم و برای مردم بر مسند کار بنشینند.

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور اظهار کرد: ۴۵ سال است که پدرخوانده‌ها بر مسند قدرت بوده و هیچ کاری برای مردم انجام ندادند و نا‌امیدی را در جامعه افزایش داده‌اند، دیگر باید دست از تقسیم غنایم و جناح‌بندی برداشته شود تا اتفاقات خوبی بیافتد در این دوره افراد ناشناس و متخصص از جنس مردم و بدنه مردم روی کار خواهند آمد.

بیک محمدی افزود: در شورای ائتلاف ایثارگران وضعیت معیشت و اشتغال مردم در الویت کاری ما قرار گرفته است و لیست ارائه شده لیستی از بدنه مردم است که بتواند افزایش میزان رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد خواهد بود.

 

کد مطلب: ۳۷۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت