جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود

یک فعال جشنواره عفاف و حجاب گفت: هدف جشنواره، ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

جشنواره عفاف و حجاب برگزار می شود

بر اساس این‌گزارش؛ این نمایشگاه در هتل لاله در مورخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه به مدت دو روزِ پربار برگزار می شود و هدف اصلی، ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

فاطمه شهیدی در این نشست خبری  گفت: از سال ۱۳۸۳ وارد حوزه عفاف و حجاب شدم و به مرور زمان تجربه بیشتر شد و به لطف ومدد حضرت زهرا این عرصه وسیع تر شد.

وی ادامه داد: همیشه گفته ام که خادم حضرت زهرا هستم و هر بانویی که حجاب بر سر دارد حرم دار حضرت زهرا (س) است و هر بانوی با حجابی نمادی از حضرت است.

شهیدی افزود: مجموعه ما تازه تاسیس است اما رگ و ریشه قدیمی دارد که نماد آن درخت شکوه و علت نامگذاری هم ، سال ها ریشه دار بودن آن است که  به صورت رسمی و با مجوز قانونی فعالیت داریم.

وی به هدف این مجوعه اشاره کرد و گفت: قیمت هایی که به صورت گزاف در صنف لباس عرضه می شود را سعی کرده ایم با هدفی که در ذهن و عمل داریم به سمت قیمت منصفانه و مناسب ببریم.

photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۶_۱۱-۵۷-۱۸

این بانوی خلاق عرصه عفاف و حجاب تصریح کرد: اوایل شروع کار ما با کالای چادر بود و در ادامه کار به لباس ها عفیفانه و ایرانی با فرهنگ کشورمان و اقوام دیگر  پرداختیم.

وی خاطرنشان کرد:شغل من نذر حضرت زهرا است و ثروتی که در این راه گذاشتم به برگشت مالی آن فکر نکردم.البته خیلی چیزها را نمی خواهم بازگو کنم و امیدوارم مسیر را درست برویم.
 
وی به نمایشگاه پیش رو اشاره کرد و گفت: یکسری از اطلاعات نمایشگاه شگفتانه است اما به طور کل نمایشگاه در هتل لاله در مورخ ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه به مدت دو روز پربار برگزار می شود و هدف اصلی، ارائه لباس های عفیفانه اصیل ایرانی در محیط سلامت برای خانواده ها با قیمت مناسب است.

شهیدی اظهار داشت: تلفیق جشنواره با نمایشگاه قسمت بعدی کار ما است که جایگزین ایونت است و در مسیر درست این جریان ادامه دار خواهد بود.

وی به جزئیات این جشنواره و نمایشگاه پیش رو اشاره کرد و گفت: در این جشنواره علاوه بر برنامه های متعدد ، از روزه اولی ها تکریم و تشویق خواهیم کرد و از افرادی که به هر دلیل حجاب را کنار گذاشته اند و یا فردی را با حجاب کرده است حمایت می کنیم و یا کسانی که جزء ۳۰ قرآن را حفظ کنند موردحمایت  مادی و معنوی قرار می گیرند. 

photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۶_۱۱-۵۷-۱۸ (2)

 
وی در همین راستا تاکید کرد: تاکید ما برای جشنواره، استفاده از کودکان است چرا که آینده کشور کودکان هستند و جایی که کودک اراده کند خانواده ها هم هستند و جمع ، جمع خانواده و صفای ایرانی است.

این بانوی فعال عرصه حجاب اظهار داشت: ما از خیریه ها از سرتاسر تهران برای این جشنواره دعوت کردیم و از بچه های کار و خانواده ها هم تقدیر خواهیم کرد که خاطره خوبی از حجاب داشته باشند.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۷۳۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت