صدور مجوز ۱۶۶ تک‌آهنگ و ۱۴ آلبوم در نیمه نخست شهریور

«سپند دل» به خوانندگی وحید تاج، «راه شیراز» به خوانندگی محمد ذاکرحسین و «دورت بگردم ایران» به آهنگسازی مسعود نکوئی از جمله ۱۴ آلبومی هستند که در در دو هفته نخست شهریور ۱۴۰۰ موفق به اخذ مجوز از دفتر موسیقی شده‌اند.

صدور مجوز ۱۶۶ تک‌آهنگ و ۱۴ آلبوم در نیمه نخست شهریور

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو هفته نخست شهریور مجوز ۱۶۶ تک‌آهنگ و ۱۴ آلبوم موسیقی را صادر کرده است.

طبق اعلام روابط‌عمومی دفتر موسیقی، آلبوم «راه شیراز» به خوانندگی محمد ذاکرحسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه این شهر دارد، از جمله آلبوم‌هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز گرفته‌اند.

همچنین آلبوم «سپند دل» به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، زنده‌یاد افشین یداللهی... و آلبوم «دورت بگردم ایران» به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران‌شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال، در دو هفته نخست این ماه مجوز گرفته‌اند. 

مجوز آلبوم «وطن دردت به جانم» به خوانندگی رضا رضایی‌پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی توسط گروه موسیقی امید نو که شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن است، نیز در نیمه نخست شهریور صادر شده است. 

 برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۳۵۳۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت