دبیر و داوران چهارمین جایزه «موسیقی‌ورسانه» معرفی شدند

دبیر و اعضای هیات‌داوران چهارمین «جایزه موسیقی‌ورسانه» سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

دبیر و داوران چهارمین جایزه «موسیقی‌ورسانه» معرفی شدند

حسین سرفراز، استادیار علوم ارتباطات گروه تعاون‌ورفاه اجتماعی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دبیر چهارمین جایزه «موسیقی‌ورسانه» معرفی شد.

مصطفی اسدزاده (دکترای فرهنگ و ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت ارشاد)، محمدمهدی مولایی (عضو هیأت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، بهارک محمودی (عضو هیأت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی) و احمد صدری (پژوهشگر و محقق موسیقی) اعضای هیأت‌داوران این جایزه را تشکیل می‌دهند.

جایزه «موسیقی‌ورسانه»، در دو محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ موسیقی، نقش رسانه‌ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ‌سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در بین عموم جامعه، توجه به گونه‌های مختلف موسیقی و به ویژه موسیقی نواحی و خرده‌فرهنگ‌ها و تبیین موسیقی به عنوان کالای فرهنگی برگزار و منتخبان آن در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر معرفی می‌شوند.

سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن‌ تا سوم اسفند ۱۴۰۱ به دبیری بهزاد عبدی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی درحال برگزاری است. جایزه ترانه، ‌جایزه موسیقی‌ورسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت