کنسرت‌های تهران پس از جشنواره فجر | میثم ابراهیمی، علی عبدالمالکی و زانکو دوباره می‌خوانند

در جدیدترین دور برگزاری کنسرت که پس از پایان جشنواره موسیقی فجر آغاز خواهد شد، زانکو، میثم ابراهیمی و علی عبدالمالکی، کنسرت‌هایی را در تهران و کیش برگزار می‌کنند.

کنسرت‌های تهران پس از جشنواره فجر | میثم ابراهیمی، علی عبدالمالکی و زانکو دوباره می‌خوانند

چراغ کنسرت‌های مردمی در اسفند، با زانکو، میثم ابراهیمی و علی عبدالمالکی روشن می‌شود؛ گرچه این کنسرت‌ها قرار است با حضور خوانندگان بیشتری، تنوع پیدا کند.

زانکو که نخستین چراغ اجرای زنده موسیقی را طی ماه‌های اخیر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روشن کرد، ۲۸ بهمن نیز در شهر ماکو به اجرای برنامه پرداخت. زانکو همچنین ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه امشب (سه‌شنبه)، یک اجرای زنده در سالن پانورامای جزیره کیش را تجربه خواهد کرد. کنسرتی که قیمت بلیت‌های آن، از ۳۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در نوسان است.

این خواننده جوان قصد دارد تا در ۷ اسفند، ۲ اجرای دیگر در تهران داشته باشد. به این ترتیب، زانکو در سانس‌های ۱۹ و ۲۲ هفتم اسفندماه، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، به روی صحنه خواهد رفت.

قیمت بلیت‌های این کنسرت نیز بین ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان متغیر است. آغاز فروش بلیت‌های این کنسرت، از ساعت ۱۳ امروز (سه‌شنبه) خواهد بود. میثم ابراهیمی که یک اجرای فوق‌العاده را در جشنواره سی‌وهشتم موسیقی فجر پشت سر گذاشت نیز قرار است فردا، چهارشنبه سوم اسفندماه، در سالن پانورامای کیش، اجرای برنامه داشته باشد.

قیمت‌ بلیت‌های این کنسرت، از ۳۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر است. علی عبدالمالکی، خواننده قدیمی و کم‌حاشیه موسیقی پاپ کشور نیز قرار است در تاریخ دوشنبه؛ هشتم اسفندماه، طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، به اجرای برنامه بپردازد.

همچنین برنامه اجرای زنده چندین خواننده پاپ دیگر در مرحله نهایی قرار دارد که خبر این اجراها، برای روزهای آتی، رسانه‌ای می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت