در کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی با اجرای قطعه جدید؛ شامگاه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲ طی دو نوبت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟

 علیرضا طلیسچی که به تازگی قطعه متفاوت «بهم برس» را منتشر کرده بود در حالی نخستین کنسرت سال جدید خود را با مدیریت مهدی اسفندیار روی صحنه برد که نوید انتشار نسخه کنسرتی قطعه «یه دریا نریم» را به مخاطبانش داد.

کنسرت طلیسچی با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و این خواننده ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو به جهت همراهی خوب تماشاگران از ابتدای شروع کنسرت از آن‌ها تشکر کرد.

قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» به ترتیب اجرا شدند و وقتی نوبت به قطعه پرطرفدار «یه دریا نریمم رسید، طلیسچی به مخاطبانش نوید انتشار ویدیوی کنسرتی این قطعه را داد.

این خواننده پس از اجرای قطعات «لیلا» و «دل به دل» به سراغ قطعه محبوبت «قاف» رفت که با همراهی و همخوانی مخاطبانش همراه بود. در ادامه هم قطعه «سختگیر» شنیدنی شد و طلیسچی به سراغ اجرای متفاوت‌ترین و جدیدترین قطعه خود با نام «بهم برس» رفت. این در حالی بود که در ادامه قطعات «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» به اجرا درآمدند.

کاظم دانشی کارگردان فیلم‌سینمایی علفزار و نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)، مسیح منتظری (گیتار الکتریک) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر این کنسرت را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت