شوگا عضو گروه BTS نیز بلاخره آلبوم مستقلی منتشر می‌کند

شوگا عضو محبوب گروه BTS پس از جین، جیمین، جیهوپ و آر اِم، عضو دیگری خواهد بود که اولین آلبوم استودیویی مستقل خود را منتشر خواهد کرد.

شوگا عضو گروه BTS نیز بلاخره آلبوم مستقلی منتشر می‌کند

به نظر می‌رسد حالا شوگا عضو بعدی است که آلبوم مستقل خود را منتشر خواهد کرد، امسال سال پرفعالینی برای اعضای این گروه کره‌ای بوده است.

پس از اعلام ترجیح اعضا گروه BTS برای لغو حمن معافیت خود از سربازی این گروه مشهور کره جنوبی در حال استراحت از فعالیت گروهی هستند.

به جای آن اعضا به طرفداران خود قول داده بودند تا در طول این استراحت بر روی پروژه‌های مستقل خود کار کنند. اکنون شوگا عضو بعدی گروه است که آلبوم مستقل خود را منتشر خواهد کرد.

شوگا تصمیم دارد تا اولین آهنگ از این آلبوم را به زودی و در تاریخ 7 آپریل منتشر کند! این آلبوم احتمالا D-Day نام خواهد داشت.

سه گانه August D!

این آلبوم بخش سوم سه گانه‌ی این آیدل به نام August D است. دو بخش اول این سه گانه August D و D-2 نام دارند. به گزارش وقت صبح او در این سه گانه تلاش کرده است مسیر و پستی بلندی‌های زندگی شوگا به عنوان August D را به تصویر بکشد.

او از این طریق زندگس خصوصی خود را با دنبا به اشتراک گذاشته است.

اولین تک آهنگ از این آلبوم در تاریخ 7 آپریل منتشر خواهد شد! این در خالی است که شوگا تاریخ انتشار آلبوم را 21 آپریل اعلام کرده است.

شوگا همچنین به زودی تبدیل به اولین عضو گروه BTS خواهد شد که تور مستقل خود را اجرا خواهد کرد. این تور نیز در اواخر ماه آپریل اجرا خواهد شد. شوگا همچنی‌ها را نیز در این سفر میان شهری همراه خود می‌کند.
منبع: وقت صبح
کد مطلب: ۳۶۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت