ویدئو اعتراض شهرام ناظری به مجری برنامه اش: پخته تر از این نبود بیاورید

در مراسم رونمایی از آلبوم جدید شهرام ناظری در موزه سینما که با حضور علی نصیریان انجام گرفت، مجری مراسم باعث عصبانیت این خواننده شد.

ویدئو اعتراض شهرام ناظری به مجری برنامه اش: پخته تر از این نبود بیاورید

مراسم رونمایی از آلبوم «راز عشق»، جدیدترین اثر شهرام ناظری، ظهر یکشنبه (۲۹ بهمن ۱۴۰۲) با حضور «علی نصیریان» و جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما در موزه سینما در باغ فردوس برگزار شد. برگزاری غیرحرفه‌ای مراسم توسط عوامل موزه، منجر به خشم و اعتراض شهرام ناظری به مجری شد. ظاهراً قرار بوده در این مراسم کیک بیاورند و برای سالروز تولید استاد ناظری جشن بگیرند که این اقدام بدون هماهنگی با او انجام شده بوده و باعث عصبانیتش شده است. شهرام ناظری تاکید کرده که به دلیل شرایط فعلی جامعه تولدی در کار نباشد اما باز هم با کیک تولد مواجه شده است. از طرفی مجری بدون هماهنگی قبلی از شهرام ناظری خواسته یک دهن برای جمع بخواند که این موضوع به ناراحتی ناظری دامن زده است. واکنش ناظری را می‌بینید.

در این رابطه آرش نصیری نوشت :
سرمه سلامی زاده از جمله مجریانی ست که به صورت جدی دغدغه ی فرهنگ دارد. سالهاست که به نوجوانان و جوانان اشعار شاهنامه و شاهنامه خوانی می آموزد. خودش در هر جایی که مجری ست نقالی می کند و فرازهای مهم شاهنامه را اجرا می کند. آن شب هم اجرایش را با شاهنامه آغاز کرد. در یکی از اجراهایش در عمارت مسعودیه که بنده فیلم آن را دیده ام، (حتی وقتی برکزارکنندگان از او نخواسته بودند)، آرش کمانگیر سیاوش کسرایی را با زیبایی و احساس روایت کرد. در کنار آن, بازیگر تئاتر است و اجراهایش هم گرم و صمیمی و مزین به شعرهای زیبای ادبیات کلاسیک فارسی ست. آن عصر، در رونمایی راز عشق استاد  شهرام ناطری هم اجرای خوبی داشت.

اما ماجرای ناراحتی استاد چه بود؟

من شاهد ماجرا بودم. خیلی ساده است. استاد ناظری علاقه ای به برگزاری برنامه ی جشن تولد نداشت و دلیل ایشان هم وضعیت امروز جامعه ست. برگزار کنندگان برنامه که با استاد ناظری هماهنگ هم نکرده بودند، کیک را آوردند، تا به صورت سورپرایز برای استاد تولد بگیرند، مجری به عنوان مجری باید اعلام می کرد. اما استاد، پشت استیج، حتی وقتی در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت، کیک را برگرداند و گفت وقتی مردم این همه مشکل دارند و غمگین هستند علاقه ای به فوت کردن کیک تولد ندارد. وقتی سخنرانی شأن تمام شد و پایین استیج آمدند، مجری می خواست از آقای ناظری بخواهد چند بیتی آواز بخواند، اما فراموش کرد و دوباره کلمه ی «به مناسبت تولد» را به کار برد که استاد ناظری ناراحت شد و آن سخنان را به زبان آورد. بعد از برنامه و بیرون سالن هم خودم شاهد بودم که به گرمی با هم صحبت کردند، مجری جوان عذرخواهی کرد و استاد هم از او دلجویی کرد.


 
منبع: ترفندباز
کد مطلب: ۳۷۳۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت