«بک تو بلک» به ۲ میلیارد نزدیک شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۰ شهریور سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

«بک تو بلک» به ۲ میلیارد نزدیک شد

آمار هفتگی فروش و تماشاگران ۹ نمایش روی صحنه در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، همچنین نمایش‌های تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ رشد چشمگیر تماشاگران هفته گذشته را نشان می‌دهد.

نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز ۲۶ مرداد در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ ،۱۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۲۰ اجرا و میزبانی از ۱۱ هزار و ۴۵۳ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) یک میلیارد و ۸۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «چخفته» به کارگردانی اشکان پیردل زنده که در سری اول اجرا از ۲۳ تیر تا ۱۳ مرداد در تالار سایه به صحنه رفت، در اجرای تمدیدیِ خود از روز دوشنبه ۳۰ مرداد در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه رفت. این نمایش با مجموع ۲۵ اجرا ۲ هزار و ۲۰۲ تماشاگر با فروشی معادل ۲۰۸ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «سوسمار» به کارگردانی رحمت امینی نیز که از ۳ شهریور اجرای خود در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده بود با مجموع ۵ اجرا و ۵۸۲ تماشاگر به فروشی معادل ۵۹ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «شبیه خون به کارگردانی محمد حاتمی نیز که از ۶ شهریور اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، با ۵ اجرا توانسته ۱۵۹ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) جلب کند و به فروشی معادل ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «کسی برای یک گوریل غمگین کاری نمی‌کند» به کارگردانی مجید شکری از روز جمعه ۳ شهریور در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع ۶ اجرا، توانسته ۲۰۶ تماشاگر را میزبانی کند و با فروشی معادل ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی نیز از روز جمعه ۳ شهریور در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۷ اجرا، توانست ۴۱۸ تماشاگر جلب کند و فروشی معادل ۳۵ میلیون و ۹۹۲ هزار تومان داشته باشد.

نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیرماه در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته است؛‌ با مجموع ۴۰ اجرا و حضور یک هزار و ۴۳ تماشاگر به فروشی معادل ۵۶ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

در تماشاخانه سنگلج نیز شب گذشته ۲ نمایش «پرده در پرده» به کارگردانی رویا اسدی و «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی میکائیل شهرستانی آخرین اجرای خود را در این سالن ۲۳۶ نفره پشت سر گذاشتند.

مطابق آمار اعلام شده این تماشاخانه، نمایش «پرده در پرده» به کارگردانی رویا اسدی که از تاریخ ۵ مرداد اجرای خود را آغاز کرده بود طی ۲۸ اجرا میزبان ۷۷۷ تماشاگر (با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها و مهمان) بوده و فروش آن مبلغ ۴۲ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۳۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

دیگر نمایش این سالن «شب روی سنگفرش خیس» به کارگردانی میکائیل شهرستانی نیز که از ۹ مرداد اجرای خود را آغاز کرده طی ۲۸ اجرا میزبان ۱۳۷۲ تماشاگر (با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها و مهمان) بوده است. فروش این نمایش در گیشه ۱۰۴ میلیون و ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان ثبت شده است.

شایان ذکر است که تالار هنر به دلیل آغاز پروژه ایمن‌سازی، نمایشی را روی صحنه ندارد.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۷۰۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت