اجازه مجلس به وزارت میراث فرهنگی برای اعطای مجوز «تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری»

نمایندگان مجلس به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجازه دادند تا با رعایت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مجوزهای «توسعه دهنده»، «تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری» و «بهره‌برداری در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی» صادر کند.

اجازه مجلس به وزارت میراث فرهنگی برای اعطای مجوز «تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب بند ت ماده ۸۳ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ت- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌تواند در راستای تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و تأمین نیازهای مشاورهای و اجرائی طرح‌ها و فعالیت‌های گردشگری و صنایع دستی به مؤسسات واجد صلاحیت با رعایت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مجوزهای «توسعه دهنده»، «تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری» و «بهره‌برداری در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی» صادر نماید. این مؤسسات مجازند با رعایت مقررات، ضوابط و شیوه‌نامه‌های ابلاغی در امور مربوط به فرآیند سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری و مدیریت تأسیسات و مؤسسات گردشگری و توسعه کمّی و کیفی تولید و عرضه صنایع دستی فعالیت کنند.

تبصره- وزارث میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مکلف است راساً با مشارکت بخش خصوصی، نسبت به مرمت و بهره‌برداری از ابنیه تاریخی اقدام نماید.
منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۷۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت