رضا یا مجوز گرفت

سرنا_یک خواننده زیرزمینی دهه ۸۰ دیگر هم مجوز گرفت و موزیک جدیدش را منتشر کرد.

رضا یا مجوز گرفت
امیررضا طاری مشهور به «رضایا» خواننده معروف زیرزمینی خبر داده که از وزارت ارشاد مجوز رسمی گرفته و حتی یک تک‌آهنگ با مجوز رسمی هم منتشر کرده است.

او و باقی هم‌نسلانش در روزهایی که مجوز گرفتن و آلبوم‌دادن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا در کشور بود توانستند با ایجاد حلقه‌های مختلف کاری، تلفیق سبک رپ و پاپ، شکل و شمایل جوان‌پسند و پرزرق‌وبرق به‌صورت غیررسمی و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی در فضای موسیقی ایران مخاطبان زیادی دست‌وپا کنند و به شهرت خیلی زیادی برسند.

البته رضایا خیلی جوان عاقل و بالغ و صبوری به‌نظر می‌رسد که تا الآن و بعد از این‌همه سال منتظر مجوز مانده و از کشور خارج نشده است.

البته ظواهر امر نشان می‌دهد که برای گرفتن مجوز سختی‌های زیادی کشیده است. بچه ساکت و حرف‌گوش‌کنی شده، با رپرها و آهنگسازها و خواننده‌های معلوم‌الحال کار نکرده و ارتباطش قطع شده، تمام پست‌های اینستاگرامی‌اش به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسد، تیپ و قیافه‌اش را هم موجه کرده تا پرونده‌اش در حراست واحد موسیقی وزارت ارشاد زودتر مُهر تایید بخورد تا به بعد از سال‌ها بالاخره مجوز بگیرد.

البته این صبر و تحمل را خیلی از رفقای او نداشتند و برای همین به سرنوشت دیگری دچار شده‌اند. رضایا حالا با قطعه «منو آروم کن» و با یک کاور بسیار اتوکشیده و شیک وارد بازار رسمی موسیقی کشور شده است.

منبع: شهرآرانیوز

کد مطلب: ۲۰۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت