«دورت بگردم»، سبکی نو در معرفی شهر مشهد

مستند «دورت بگردم» با موضوع معرفی شهر مشهد مقدس از قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین شده است.

«دورت بگردم»، سبکی نو در معرفی شهر مشهد

طبق اعلام روابط عمومی شبکه افق سیما، توجه به ظرفیت‌های گردشگری داخلی از یک رو به جهت مقابله با خروج ارز از کشور در سفر‌های خارجی و منظر دیگر به منظور شناساندن ظرفیت‌های داخلی کشور و در طول آن رونق کسب و کار به واسطه سفر به شهر‌های مختلف کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در این مسیر مهمترین وسیله برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری شهر‌های مختلف کشور تولیدات چندرسانه‌ای است و بهترین مسیر انتشار آن به جهت دارا بودن دایره مخاطب بسیار، رسانه ملی است. شبکه افق سیما به منظور عمل به این وظیفه مهم به صورت مستمر تولیداتی را با موضوع گردشگری و نشان دادن ظرفیت‌های شهر‌های مختلف کشور در جدول پخش برنامه‌های خود قرار داده است.

یکی از همین مستندها، مجموعه سه قسمتی «دورت بگردم»است که به تهیه کنندگی هادی سمیعی و مجید ظریف با کارگردانی داوود احمدی تولید شده و به معرفی شهر مشهد به عنوان یک مقصد سیاحتی و زیارتی میپردازد.

آن چیز که این مجموعه مستند را از تولیدات دیگر با همین موضوع متمایز می‌کند، گفتگو محور بودن آن است. به این ترتیب که مردم مشهد خود به تعریف از ظرفیت‌های گردشگری و زیارتی شهر خود می‌پردازند که این مسیر باور پذیری مخاطب را بسیار افزایش می‌دهد.

علاقمندان می‌توانند این مجموعه را ساعت ۱۲ ظهر از شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

منبع: میزان
کد مطلب: ۳۵۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت