تیم برتون به فکر ساخت دنباله «اسلیپی هالو» است/ دوباره با جانی دپ

تیم برتون در فکر این است که فیلم دومی از «اسلیپی هالو» را با بازی جانی دپ بسازد.

تیم برتون به فکر ساخت دنباله «اسلیپی هالو» است/ دوباره با جانی دپ

تیم برتون می‌خواهد دنباله‌ای بر فیلم «اسلیپی هالو» که در ایران با عنوان «شوالیه بی‌سر» معروف است، با نقش‌آفرینی جانی دپ در نقش اصلی بسازد.

مهم‌ترین چالش تیم برتون برای ساخت این فیلم این است که پارامونت هم به ساخت ادامه فیلم فکر می‌کند اما لیندسی بیر را برای این کار انتخاب کرده است. شاید برتون قصد دارد با این اعلام نظر توجه پارامونت را به خود و آمادگی‌اش برای این کار جلب کند.

البته امکان دیگری که وجود دارد این است که داستان کوتاه «افسانه اسلیپی هالو» نوشته واشینگتن ایروینگ در سال ۱۸۲۰ مدت‌هاست به اموال عمومی درآمده و حتی اگر تیم برتون در سال ۱۹۹۹ فیلم «اسلیپی هالو» را برمبنای آن با همکاری پارامونت ساخت، اکنون می‌تواند ادامه‌ای بر مبنای آن را هر جور که دوست داشته باشد خلق کند؛ اما ساخت ادامه فیلم موضوع دیگری است که به نظر می‌رسد باید با موافقت پارامونت پیش برود.

در این فیلم ایکابد کرین (جانی دپ)، پلیس جوانی است که بیش از هر چیز به منطق و علیت معتقد است. او با انتقاد به روسایش تنبیه و به روستای اسلیپی هالو (سوار بی‌سر) ‌فرستاده می‌شود تا معمای سه قتل اخیر این روستا را حل کند. قتل‌هایی که در آنها ناشناسی سر مقتولان را قطع کرده‌است. ایکابد با بررسی قتل دیگری که همان شب رخ می‌دهد درمی‌یابد علت برخاستن سوار بی سر از مقبره‌اش، یافتن سر گمشده خودش است و در نهایت موفق می‌شود تا سر سوار را به او برگرداند.

مانع اصلی دیگری که در ساخت ادامه فیلم وجود دارد این است که کرین موفق به حل ماجرا ‌شده و قاتل راهی جهنم می‌شود؛ بنابراین در فیلم جدید چه چیزی برای عنوان کردن باقی می‌ماند؟

شاید داستان فیلم دوم بخواهد ادامه زندگی شخصیت جانی دپ در نیویورک و رویارویی او با یک تهدید فراطبیعی جدید را دنبال کند.

در هر حال اگر تیم برتون بتواند این مشکلات را حل کند شماری از بازیگران فیلم اول را نمی‌تواند بازگرداند زیرا ریچارد گریفیث، مایکل گاف و کریستوفر لی از دنیا رفته‌اند و مایکل گمبون نیز با بیماری از دست دادن حافظه زندگی می‌کند.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت