چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

مراسم اهدای جوایز اسکار امسال در حالی برگزار می‌شود که لیدی گاگا، سوپراستار آمریکایی از این که نمی‌تواند در این مراسم اجرا کند، عذر خواهی کرد.

چه کسی در مراسم اسکار جای لیدی گاگا می‌خواند؟

 لیدی گاگا، سوپراستار آمریکایی با وجود نامزدی برای اجرای آهنگ، از این که نمی‌تواند در نودوپنجمین دوره جایزه‌ اسکار شرکت کند، عذرخواهی کرد.

او بهترین آهنگ اصلی خود با عنوان «Hold My Hand» از فیلم «Top Gun: Maverick» را در دالبی تئاتر در اسکار ۲۰۲۳ اجرا نخواهد کرد.

علت عذرخواهی این ستاره از مراسمی که میلیون‌ها نفر بیننده دارد، مشغله‌ کاری برای فیلمبرداری و بازی در فیلمی جدید به نام «جوکر: جنون مشترک» است که در آن نقش «هارلی کویین» معشوقه‌ جوکر را بازی می‌کند.

قرار است ریحانا، دیگر خواننده‌ بین‌المللی در مراسم اهدای جوایز در ۱۲ مارس آهنگ «Lift Me Up» را که برای فیلم «Black Panther: Wakanda Forever» خوانده است، اجرا کند.

پیشتر آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود فاش کرده بود که ریحانا، ستاره بین‌المللی، آهنگ «Lift Me Up» را برای فیلم «Black Panther: Wakanda Forever» در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اجرا خواهد کرد.

قابل ذکر است که ریحانا آهنگی را در این مراسم اجرا می‌کند که نامزد اسکار بهترین ترانه است. او برای اولین بار در کارنامه کاری خود نامزد اسکار می‌شود.

همچنین قرار است آهنگی از فیلم هندی «RRR» در مراسم اسکار اجرا شود که در فهرست نهایی بهترین ترانه قرار گرفته است.

روز سه‌شنبه (۲۴ ژانویه)، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک، نامزدهای خود را برای اسکار ۲۰۲۳ اعلام کرد که لیدی گاگا ۳۶ ساله برای آهنگ «Hold My Hand» از «Top Gun: Maverick» نامزدی در بخش «بهترین آهنگ اصلی» را به دست آورد. گاگا اولین هنرمندی است که سه نامزدی در این بخش دریافت کرده است. او اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای «Til It Happens To You» نامزد شد و سپس در سال ۲۰۱۹ برای «Shallow» نامزد شد که برنده شد. پس از اعلام نامزدی، تونی بنت دوست قدیمی و همکار دائمی گاگا به او برای این تاریخ‌سازی تبریک گفت.

پس از انجام اجرای اصلی رویداد Super Bowl طی هفته‌های اخیر، حال ریحانا قرار است اجرای اصلی نودوپنجمین مراسم اسکار را نیز انجام دهد. در جوایز اسکار امسال، این خواننده مطرح و محبوب آهنگ «Lift Me Up» را اجرا خواهد کرد. آهنگ مذکور متعلق به فیلم «Black Panther: Wakanda Forever» است و در جریان رویداد اسکار ۲۰۲۳ نیز جز نامزدهای اصلی بخش بهترین آهنگ محسوب می‌شود. پروسه ساخت این آهنگ با مشارکت افرادی چون ریحانا، تمس، رایان کولگر، لودویگ گوانسن صورت گرفته است.

تاریخ برگزاری اسکار ۲۰۲۳

تاریخ برگزاری اسکار ۲۰۲۳ و ساعت آن نیز مشخص شد. این نودوپنجمین دوره از این مراسم معتبر هالیوودی است که سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

نودوپنجمین دوره‌ جوایز اسکار، در ۱۲ مارس ۲۰۲۳ در مراسمی توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) در تئاتر دالبی در لس‌آنجلس اهدا خواهد شد.

جوایز Oscar ۲۰۲۳، به فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۲ اکران شده‌اند اهدا می‌شود. این رویداد در ایالات متحده توسط ABC پخش خواهد شد و ریکی کریشنر (Ricky Kirshner) و گلن وایس (Glenn Weiss) تهیه‌کننده اجرایی آن خواهند بود. همچنین مولی مک نیرنی، تهیه‌کننده جوایز اسکار این برنامه را هدایت خواهد کرد.

برنامه‌ریزی شده است که سوفیا کارسون، بازیگر و خواننده، همراه داین وارن آهنگی را اجرا کنند. این مراسم به صورت زنده پخش می‌شود.

جیمی کیمل، کمدین و مجری برنامه «گفت‌وگوی آخر شب»، پس از اعطای افتخار برای دوره‌های ۸۹ و ۹۰ مراسم در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، برای سومین بار میزبان این برنامه خواهد بود.

مراسم اسکار ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۲ مارچ ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند ۱۴۰۱)‌ برگزار می‌شود. در این رویداد فیلم Everything Everywhere All at Once با نامزدی در ۱۱ بخش، بیشترین شانس را در زمینه کسب جوایز متعدد امسال داراست. پس از این اثر، عناوینی نظیر فیلم Quiet on the Western Front و فیلم The Banshees of Inisherin با ۹ نامزدی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت