بهترین روش نگهداری مواد غذایی؛ استفاده از کیسه فریزر زیپ دار!!!

از کیسه های فریزر در زمان های قدیم برای بسته بندی و انجماد مواد غذایی استفاده می‌کردند. در حال حاضر با وجود انواع کیسه های فریزر موجود در بازار، انتخاب و خرید نوع مناسب دشوار و پیچیده است.

بهترین روش نگهداری مواد غذایی؛ استفاده از کیسه فریزر زیپ دار!!!

یکی از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی خانگی کیسه فریزر است که به راحتی از سبد خرید خانواده ها جدا نمی‌شود. کیسه های فریزر یکی از پرمصرف ترین محصولات پلی اتیلنی هستند و بسته به نوع آن کاربردهای متفاوتی دارند.

حتما در هنگام بسته بندی مواد غذایی، به خصوص در آشپزخانه با چالش های متعددی مواجه شده اید و اولین انتخاب شما برای بسته بندی، استفاده از کیسه فریزر بوده است. جالب است بدانید امروزه با خرید انواع کیسه فریزر می توانید این چالش ها را به حداقل برسانید و مواد مختلف را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و نگهداری کنید.

 

بسته بندی با کیسه های زیپ دار(زیپ کیپ)

انواع کیسه های فریزر زیپ دار یا عامیانه آن زیپ کیپ به کیفیت زیپ و اندازه آنها مربوط می شود. این کیسه‌های فریزر که شفاف‌تر و نازک‌تر از انواع معمول کیسه های زیپ دار هستند. استفاده از کیسه فریزر زیپ دار زمانی بسیار مفید است که مواد غذایی یا محصولات موجود در کیسه باید عاری از هوا باشند و در معرض آن قرار نگیرند. علاوه بر این می توانید درب (زیپ) را چندین بار باز و بسته کنید. انواع مختلف این کیسه ها را می توان در دسته های ساده، بادوام و آلومینیومی نیز دسته بندی کرد. نوع بادوام کیسه فریزر زیپ دار را می توان برای نگهداری طولانی مدت یا در جاهایی که خطر آسیب وجود دارد استفاده کرد. برخی از این کیسه ها نیز به صورت آلومینیومی طراحی شده اند که در یک طرف کیسه از ورقه ای نازک مانند آلومینیوم استفاده شده و دارای زیپ هستند. انواع مرغوب این کیسه ها را می توان در فریزر در دمای بسیار پایین نیز استفاده کرد.  از انواع کیسه های فریزر زیپ دار برای محافظت بیشتر از غذاها و موادی که نیاز به مراقبت زیادی دارند یا بیشتر در معرض آلودگی و فساد هستند استفاده می کنند. \

uiouiouio

شرکت رول پلیمر یکی از برترین تولید کننده های محصولات پلی اتیلنی از جمله کیسه فریزهای زیپ دار (زیپ کیپ) می باشد که با تضمین کیفیت، ارسال مستقیم و بدون واسطه، به صورت خرده و عمده این محصول کاربردی و پر اهمیت را می توانید تهیه و برای حفظ سلامت مواد غذایی خود از آن بهره ببرید.

 

مزایای استفاده از این محصول بی نظیر در زندگی امروزه

 

  • قابلیت باز و بسته شدن آسان و راحت
  • قابلیت استفاده مجدد برای چندین بار با قابلیت شستشو
  • جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت
  • ارزان قیمت و مقرون به صرفه
  • یک طرفه بودن زیپ ها (عدم باز شدن از داخل)
  • ضخامت و استحکام جنس زیپ کیپ ها نسبت به بقیه انواع
  • دسترسی آسان و سریع به علت موجود بودن محصول در فروشگاه ها
  • شفافیت زیپ کیپ و مشخص بودن محصول داخل آن
  • تنوع در سایز و اندازه
  • مانع از خروج موادغذایی و محصولات دیگر درون آن به بیرون می شوند.

و ...

 

کیسه فریزر زیپ دار؛ پر کاربرد و پر مصرف

برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزرها و یخچال ها در رستوران ها و در منزل، برای سالم ماندن موادغذایی استفاده می کنند. کیسه فریزرهای زیپ دار یکی از مناسب ترین انتخاب هاست. زیپ کیپ ها به علت اینکه در سایز و اندازه های مختلف موجود هستند، نه تنها برای مواد غذایی بلکه برای هر محصول ریز و درشت نیز مناسب هستند.  با توجه به جنس ضخیم آنها می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. برای حفظ کیفیت غذا، همه آن را در یک کیسه زیپ دار قرار داده و سپس در یخچال قرار دهید. قرار دادن مواد غذایی در کیسه های زیپ دار، ماندگاری آنها را بسیار افزایش می دهد. در یخچال هایی که از این کیسه ها استفاده می کنند، شاهد قفسه های تمیزتری هستیم. بسته بندی نان، میوه، سبزیجات، قطعات الکترونیکی، محصولات کشاورزی، بسته بندی قطعات ریز مانند پیچ ​​و مهره، بسته بندی سخت افزاری، بسته بندی میوه های خشک و حبوبات از دیگر کاربردهای زیپ کیپ ها می باشند.

     ouiouio    

کیسه فریزر؛ تحولی بزرگ در زندگی خانم های خانه دار و افراد شاغل

 از زمانی که کیسه های فریزر به بازار آمدند تحولی در زندگی ما انسان ها پدید آوردند که غیر قابل چشم پوشی است. اکثر ما به خصوص خانم های خانه دار و افراد شاغل؛ به علت مشغله های فراوان و عدم زمان کافی که داریم، قادر به خرید روزانه موادغذایی به صورت تازه نیستیم؛ بنابراین باید از مواد غذایی و خوراکی فریز شده استفاده کنیم. اما سوالی بوجود می آید که آیا برای سلامت ما مضر نیستند؟ که در جواب به این سوال مهم در این مقاله سعی بر این شد تا با ارائه مطالب مفید در زمینه کیسه های فریزر از نوع زیپ دار (زیپ کیپ ها) به این سوال پاسخ دهیم و امیدواریم با استفاده از این محصول سلامت خود و خانواده و مواد غذایی را تامین کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع این محصول مفید و کاربردی آشنا شوید و بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید.

 

انواع کیسه ها و پاکت های زیپ دار و کاربرد آنها

  • متالایز

به صورت لمینت لایه های پلی اتیلن روی متالایز تولید می شود. این زیپ کیپ موجب عدم نفوذ پذیری هوا و رطوبت و سبب ماندگاری طولانی مواد غذایی داخل خود می شود.

  • مشکی

معمولا در مراسم عزا و ترحیم به علت رنگ مشکی آن استفاده می شود.

 

  • شفاف (نایلونی)

یکی از انواع پرکاربرد کیسه های زیپ دار که به صورت شفاف می باشد و اغلب برای مصارف روزمره بکار می رود.

  • پنجره دار

برای اینکه بخشی از محصولات داخل آن نمایان باشد تا کیفیت مواد داخل آن مشخص شود و برای مشتری جذابیت خاصی داشته باشد از آن استفاده می شود.

  • کرافت

در این محصول به جای استفاده از پلاستیک از کاغذ کرافت استفاده می شود و معمولا در عطاری ها برای بسته بندی گیاهان دارویی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ایستاده

  با قرار دادن کاست در این زیپ کیپ ها برای منظم و ایستاده نگه داشتن این محصول استفاده می شود که در قفسه های فروشگاه ها به راحتی از آن استفاده کنند.

ytutyuyu

 راهنمای خرید کیسه فریزر زیپ دار

با توجه به خصوصیاتی که این محصول در بسته بندی اقلام مختلف دارد، به سرعت در بین اقشار مختلف مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. شما می توانید با کارشناسان فروش رول پلیمر برای فروش خرده وعمده کیسه های زیپ دار تماس بگیرید و از قیمت انواع مختلف این محصول مطلع شوید. این نکته حائز اهمیت است که قیمت این محصول نسبت به قیمت های دیگر موجود در بازار این محصول پایین تر می باشد. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت با وجود قیمت بسیار مناسب  در عین حال دارای کیفیت بالایی می باشند.

         

کد مطلب: ۳۶۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت