بهترین اپ‌های بانکی کدام‌اند؟ دانلود همراه بانک رفاه آیفون و نصب کیلید بانک آینده

اپ‌های بانکی از زمان ظهور تاکنون پیشرفت چشم‌گیری را تجربه کرده و از اپلیکیشن‌هایی تراکنشی با امکاناتی انگشت‌شمار به ابزارهایی تعاملی با قابلیت‌هایی بی‌شمار تبدیل شده‌اند.

بهترین اپ‌های بانکی کدام‌اند؟ دانلود همراه بانک رفاه آیفون و نصب کیلید بانک آینده

به‌طوری‌که دانلود برنامه آبانک برای آیفون و همراه بانک کشاورزی جایگزین مراجعه فیزیکی به بانک‌ها و انتظار در صف‌های طولانی شعب بانکی شده و دشواری‌های دریافت خدمات بانکی به شیوه سنتی را مرتفع کرده است. این اپ‌های بانکی علاوه بر انجام عملیات بانکی قادرند خدماتی مالی مختلفی نظیر خرید شارژ و بسته اینترنتی و پرداخت قبض‌های خدماتی را به کاربران خود عرضه کرده و نقش یک دستیار مالی هوشمند را برای آ‌ن‌ها ایفا کنند. در این مطلب با سه اپ آبانک آینده، همراه بانک رفاه و همراه بانک کشاورزی برای ایفون آشنا خواهید شد و اطلاعات سودمندی را درباره ویژگی‌های متمایز هرکدام و چگونگی نحوه دانلود آن‌ها کسب خواهید کرد.

 

آبانک آینده؛ ابزاری کارآمد جهت انجام امور مختلف بانکی

گرچه سابقه چندان طولانی در بانکداری ندارد، همواره آغوش خود را برای استقبال از شیوه‌های نوین بانکداری گشوده است: بانک آینده با عرضه چندین اپ بانکی مختلف توانسته به شایستگی از تمام ظرفیت‌های تجارت الکترونیکی کشور جهت ارائه پلتفرمی تمامی دیجیتالی برای انجام تمام امور بانکی بهره برد. این بانک سه اپ کاربردی مختلفی را جهت تسهیل دریافت خدمات دیجیتالی روانه بازار کرده است که در ادامه با هرکدام از آن‌ها آشنا خواهید شد.

همراه کارت آینده: این اپلیکیشن در حقیقت باسابقه‌ترین اپ بانکی آینده محسوب می‌شود که بیش از یک دهه از زمان عرضه آن می‌گذرد و در طی این سال‌ها بقدری کارآمد بوده که کماکان روی گوشی آیفون بسیاری از ایرانیان نصب است. با دانلود همراه کارت برای آیفون امکان بهره‌وری از گستره وسیعی از خدمات مختلف بانکی از جمله انتقال وجه (از مبدأ ۱۳ بانک مختلف به تمام بانک‌هایی که در شتاب عضویت دارند)، مشاهده موجودی کارت، گزارش تراکنش و دریافت ۱۰ گردش آخر بانکی برای شما فراهم می‌گردد. افزون بر این موارد، با نصب همراه بانک ایفون رایگان به راحتی می‌توانید برای گوشی خود شارژ و بسته اینترنتی خریداری کرده و قبوض خدماتی خود را با فشردن یک دکمه پرداخت کنید. ناگفته نماند که این برنامه مالتی ‌پلتفرم بوده و نسخه وب همراه کارت برای ایفون نیز موجود است.

آبانک آینده: آبانک را باید همراه کارت جدید با ظاهری زیبا و متفاوت و قابلیت‌هایی بی‌شمار دانست. این اپ علاوه بر ارائه تمام خدماتی که همراه کارت آینده عرضه می‌کند، خدمات بانکی دیگری نظیر افتتاح حساب آنلاین، احراز هویت آنی، دریافت تسهیلات بانکی، مدیریت چک‌های بانکی، مسدودی دائم یا موقت کارت بانکی و ثبت برچسب روی تراکنش‌ها به منظور تفکیک رسیدهای بانکی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. با نصب آبانک برای ایفون می‌توانید بلیط قطار یا هواپیما نیز برای خود رزرو نمایید و درخواست وام و کارت اعتباری کنید.

کیلید آینده: با نصب کیلید بانک آینده قادر خواهید بود به امور مالی شرکت خود سامان دهید و انجام کارهایی نظیر گردش کار کاغذی صدور و امضای چک را بدون نیاز به انجام تشریفات اداری و مراجعه حضوری، صرفاً با دانلود نسخه جدید کیلید بانک آینده به انجام برسانید. گفتنی است که نصب این اپ بسیار آسان بوده و نیازمند یک بار مراجعه حضوری به شعب بانکی آینده برای تائید فرآیند فعال‌سازی اپلیکیشن است. کافی است نسخه جدید کیلید بانک آینده برای ایفون را دانلود و نصب کنید و برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام، کد پیگیری دریافت شده توسط اپلیکیشن کیلید را به انضمام مدارک شناسایی خود به نزدیک‌ترین شعب بانکی تحویل دهید.

2

نصب آبانک آینده برای آیفون چگونه است؟

همان‌طور که می‌دانید امکان نصب مستقیم اپلیکیشن‌های ایرانی به علت تحریم‌های آمریکا در اپ استور وجود ندارد و برای نصب این اپ‌ها باید ابتدا بازارچه سیبچه را روی گوشی‌های آیفون خود نصب کنید. بنابراین برای نصب آبانک آینده برای آیفون و دسترسی همیشگی به امکانات بی‌شمار این برنامه بانکی باید وارد سایت سیبچه شوید و از نوار آبی‌رنگ بالایی صفحه، گزینه دانلود سیبچه را انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن شماره سیم‌کارت خود و ثبت دستگاه آیفون در سیبچه، اشتراک ماهانه خود را انتخاب و خریداری کنید. پس از تهیه اشتراک ماهانه سیبچه و تکمیل فرآیند نصب اپلیکیشن، می‌توانید بازارچه سیبچه را باز کرده و آبانک آینده را در این اپلیکیشن جستجو کنید. با نصب سیبچه می‌توانید همواره به تمام اپ‌های بانکی و ابزارهای پرداختی ایرانی دسترسی داشته باشید و از نهایت امکانات گوشی اپل خود بهره‌مند گردید.

 

همراه بانک رفاه؛ دستیار مالی هوشمند شما

با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه خدماتی درخشان، بانک رفاه کارگران جز باسابقه‌ترین بانک‌های کشور محسوب می‌شود و هزار و دوازده شعبه را در نقاط مختلف ایران تأسیس کرده است. این بانک نیز همانند تمام بانک‌های کشور جهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود اقدام به ارائه اپی کارآمد به نام همراه بانک رفاه ایفون کرده است. موبایل بانک رفاه ایفون قابلیت‌های متمایزی دارد و خدمات بی‌شماری را به کاربران خود ارائه می‌دهد: از انتقال وجه پایا و ساتنا و دریافت مانده حساب گرفته تا پرداخت اقساط و تهیه شارژ و بسته اینترنتی، انجام طیف گسترده‌ای از امور بانکی و مالی به واسطه دانلود همراه بانک رفاه برای آیفون امکان‌پذیر است. ثبت‌نام در سامانه سجام، استعلام و مشاهده وضعیت چک‌های بانکی، ارسال صورت‌حساب به ایمیل و دورنگار، پرداخت قبوض خدماتی و حق بیمه از دیگر خدماتی است که دانلود همراه بانک رفاه برای آیفون برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

فعال سازی همراه بانک رفاه ios

مانند دیگر اپ‌های بانکی ایرانی، برای نصب و فعال سازی همراه بانک رفاه  iosنیز باید بازارچه سیبچه را دانلود و نصب کرده و اشتراک ماهانه این اپ را برای ثبت دستگاه خود در ادهوک خریداری کنید. پس از نصب سیبچه می‌توانید وارد این بازارچه شوید و اقدام به دانلود همراه بانک رفاه کارگران روی گوشی خود نمایید. ناگفته نماند که فعال‌سازی این اپلیکیشن نیازمند مراجعه حضوری به شعب بانکی رفاه و دریافت گذرواژه و نام کاربری از متصدی بانک است.

3

همراه بانک کشاورزی؛ پاسخی نوین به تمام نیازهای روزمره مشتریان بانکی

ایمن، سریع و کارآمد؛ همراه بانک کشاورزی برای ایفون را باید پلتفرمی تمام دیجیتالی برای دریافت خدمات بانکی و مالی الکترونیکی دانست. این اپ پرکاربرد از بخش‌های زیادی تشکیل گردیده که هرکدام برای سهولت استفاده در دسته‌بندی‌های منظمی گنجانده شده است. به‌طورکلی دو نوع خدمات مبتنی بر کارت و مبتنی بر حساب در برنامه بانک کشاورزی برای ایفون به کاربران ارائه می‌شود که مشاهده مانده حساب، دریافت صورت‌حساب، مسدودی حساب، پرداخت قبوض خدماتی و انتقال وجه به روش‌های مختلف ساتنا، پل و پایا را در برمی‌گیرد. افزون بر این موارد، با همراه بانک کشاورزی دانلود مستقیم رایگان برای ایفون به راحتی می‌توانید بر چک‌های صیادی خود مدیریت کاملی داشته باشید و از توکن نرم‌افزاری اینترنت بانک نیز استفاده کنید. چنانچه قصد دارید رمز پویای خود را مدیریت کرده و به طور پیوسته اقدام به دریافت رمز یک بار مصرف کنید، باید دانلود نرم‌ افزار ریما بانک کشاورزی برای ایفون را در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن نیز به واسطه بازارچه سیبچه به راحتی انجام خواهد پذیرفت.

4

سخن آخر

جهان به سرعتی فراتر از تصور به‌سوی دیجیتالی شدن پیش می‌رود و اپ‌های بانکی که نماد دنیای فناورانه کنونی بشمار می‌روند، نقش مؤثری را در این انتقال ایفا می‌کنند. در ایران نیز اکثر بانک‌های کشور اقدام به عرضه اپ‌های خود کرده‌اند.

 

کد مطلب: ۳۷۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت