به همت روزنامه‌نگاری مشهدی منتشر شد؛

ویه‌را از غزال تیزپا نوشت/ تو خداداد عزیزی هستی!

کتاب زندگینامه «خداداد عزیزی» ستاره سابق فوتبال ایران منتشر شد.

ویه‌را از غزال تیزپا نوشت/ تو خداداد عزیزی هستی!

 «جواد رستم‌زاده» از روزنامه‌نگاران باسابقه ورزشی کشور به تازگی کتابی با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» را روانه بازار نشر کرده است. کتابی که به زندگی «خداداد عزیزی» ستاره سرشناس فوتبال ایران از لحظه تولد تا به امروز نگاه ویژه‌ای داشته است.

این کتاب اما یک سوپرایز ویژه هم دارد؛ مقدمه آن را «والدیر وی‌را» سرمربی برزیلی ایران در دیدار معروف تیم ملی کشورمان با استرالیا نوشته و نکات جدیدی از خداداد در آن مسابقات را مطرح کرده است.

«تو خداداد عزیزی هستی» در 22فصل منتشر شده که علاوه بر روایت ناگفته‌هایی از زندگی این ستاره فوتبال، تصاویر کمتر دیده‌شده یا دیده‌نشده‌ای از او را نیز به نمایش گذاشته است.

این نخستین بیوگرافی‌نگاری از یک ستاره فوتبال در ایران است، پیش از این نگارش کتاب زندگی‌نامه «علی دایی» در میانه راه به بن‌بست خورده بود و حالا این کتاب می‌تواند راهگشای کتاب‌های بعدی در حوزه زندگینامه ستارگان ورزش ایران باشد.

به زودی نسخه صوتی این کتاب هم با صدای افراد سرشناسی که در رسته‌های مختلف در کشور مطرح هستند، منتشر خواهد شد و مراسم رونمایی و جشن امضای آن با حضور نویسنده و خداداد عزیزی نیز با حضور مردم و ستاره‌ها برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت