واکنش‌های اینستاگرامی به درگذشت محسن قاضی‌مرادی/ تسلیت به شیرزن عاشق

اصغر فرهادی، رامبد جوان، پوران درخشنده، صابر ابر، فاطمه گودرزی و تعدادی دیگر از سینماگران با انتشار عکس‌هایی از مرحوم محسن قاضی مرادی در اینستاگرام یاد و خاطره او را گرامی داشتند و این ضایعه را تسلیت گفتند.

واکنش‌های اینستاگرامی به درگذشت محسن قاضی‌مرادی/ تسلیت به شیرزن عاشق

اصغر فرهادی، کارگردان سینما در پی درگذشت محسن قاضی‌مرادی، استوری را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «یادت گرامی.»

این بازیگر در سریال‌های پشت کنکوری‌ و من یک مستاجرم با کارگردانی پریسا بخت‌آور (همسر اصغر فرهادی) ایفای نقش کرده بود.

پوران درخشنده، کارگردان سینما در مطلبی نوشت: مهوش عزیز عشق رو برایمان معنا کردی. عزیزم ماندی و مراقبت کردی تا آخرین لحظه عاشقانه در غم بزرگت شریکم.

مهوش وقاری که سالیان سال فداکارانه از همسرش مرحوم، محسن قاضی مرادی در بستر بیماری مراقبت میکرد، پس از خبر درگذشت همسرش برای او نوشت: «قرارمون این نبود...»

رامبد جوان نیز با انتشار عکسی نوشت: جای کلمه «حیف» در گفتگوهای ما محکم شده است.

محسن عزیز بدرود.

در ستایشِ وقار

صابر ابر در یادداشتی با عنوان «در ستایشِ وقار» به زندگی مشترک محسن قاضی مرادی و همسرش پرداخت و نوشت: ماه‌ها پیش عکسی دیدم از سرکار خانم وقاری و نامشان همیشه به یاد، محسن قاضی مرادی، خانم وقاری کنارشان نشسته بودند و با دستمالی چشمِ ایشان را پاک می‌کردند.

ناگهان با دیدن آن عکس چیزی در قلبم لرزید و «عاشقی» را دیدم.

عشق و عاشقی کار ساده‌ای‌نیست!

همانقدر که بوسیدن دارد و آغوش و زیبایی،

غم دارد و ترک و جدایی....

تسلیت فاطمه گودرزی به شیر زن عاشق

فاطمه گودرزی با انتشار عکسی احساسش نسبت به درگذشت محسن قاضی‌مرادی را این‌گونه ابراز کرد: تسلیت به زنی میگم که می‌تونه به همه درس اخلاق بده. بابت شخصیتش، بابت پرستاری و مهربانی و عاشق بودنش، بابت صبوری این همه سال برای بیماری، همسرش که میدونم چقدر عاشق بود. خوشا به سعادت اینچنین انسان فرهیخته‌ای. مهوش وقاری تسلیت به تو شیرزن عاشق که مثل تو ندیدم در تمام طول زندگیم.

یادآور مهربانی و شوخ طبعی و انسانیت

نعیمه نظام دوست، بازیگر با انتشار عکسی از مرحوم قاضی مرادی و همسرش نوشت:

آقای قاضی مرادی مهربون، سفرتون به سمت نور مارو غمگین کرد. ولی میدونم شما الان شاد و سبکبال پیش میرید به سمت جاودانگی و پرواز می‌کنید، سال‌هاست از بیماری رنج می‌بردین و برای همه ما سخت بود، دیدن بیماری شما و دلمون می‌خواست شمارو همونطور پرانرژی و پر از شیطنت‌های بامزه ببینیم. هرچند تو همون شرایط هم دست از شیرین زبانی و شوخی‌های بامزه برنمی‌داشتین. من واقعا نمیدونم به بانوی فداکار و مهربون و عاشق شما چطور تسلیت بگم ، بانویی که شبانه روز مثل یه پروانه دور شما می‌چرخید و تمام دلخوشیش مراقب از شما بود.

منبع: ایرنا

کد مطلب: ۲۰۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت