مصر و بلغارستان میزبان مستند «ماما نان داد» می‌شوند

مستند «ماما نان داد» ساخته میثم شمسی به نهمین دوره از فستیوال SOFIA BITING DOCS صوفیه بلغارستان و همچنین به هشتمین دوره از فستیوال اسکندریه مصر راه یافت.

مصر و بلغارستان میزبان مستند «ماما نان داد» می‌شوند

جشنواره فیلم صوفیه بلغارستان ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهر و جشنواره فیلم اسکندریه مصر ۲۹ اکتبر مصادف با ۷ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم کوتاه اسکندریه (مصر) توسط انجمن حلقه هنری اسکندریه و  با هدف ایجاد فضایی مناسب برای تبادل تجربه فیلمسازان از سراسر جهان و ایجاد فرصتی برای فیلمسازان کوتاه برای ارایه فیلم‌های خود اعم از روایی، مستند و یا انیمیشن تاسیس شده است تا به کمک آن نیز این فرصت برای فیلمسازان فراهم شود و بتوانند آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند. این جشنواره هر ساله برگزار می شود و اولین دوره آن در سال ۲۰۱۵ بود.

همچنین جشنواره SOFIA BITING DOCS منتخبی از فیلم‌های مستند را ارایه می‌کند که به موضوعاتی مانند حقوق بشر، مشکلات زیست‌محیطی، تبعیض، بی‌احترامی به تنوع‌ها، ادغام گروه‌های اقلیت می‌پردازد. این جشنواره بر انواع افراد کنجکاو و داستان‌های فیلمبرداری شده در سینمای مستند تمرکز دارد.

مستند «ماما نان داد» روایتی از زندگی مادری است که با نان پختن فرزندان یتیم خود را سروسامان می‌دهد و همچنین با این کار ایجاد اشتغال هم کرده است

عوامل مستند «ماما نان داد» عبارتند از کارگردان: میثم شمسی، تهیه‌کنندگان: صابر گودرزی، میثم شمسی، تصویربردار: محمدمهدی منفرد، دستیار کارگردان: سینا محمدلو، تدوین و طراحی پوستر: حسن شکری، صدابردار: علیرضا منفرد.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت